امضای قرارداد همکاری فولاد مبارکه و بانک رفاه کارگران

ساعت: 10:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۵
کد خبر: 1923019

تفاهم نامه همکاری امروز (چهارشنبه) توسط مدیران عامل دو شرکت با بانک رفاه کارگران به منظور تامین منابع مالی مورد نیاز فولاد مبارکه منعقد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد یاسر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و اسماعیل لله غنی مدیرعامل بانک کارگران رفاه این تفاهم نامه را در ستاد مرکزی این بانک امضا کردند.

طیب نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه در خصوص امضای این تفاهم نامه گفت: بانک رفاه یکی از بانک های مطرح کشور است و همکاری خوبی بین شرکت فولاد مبارکه و این بانک وجود دارد و امیدوارم این امر تفاهم نامه نقش موثری در اجرای طرح های توسعه فولاد مبارکه خواهد داشت.

وی افزود: با امضای تفاهم نامه همکاری بین بانک رفاه کارگران و شرکت فولاد مبارکه اصفهان، فصل جدیدی از همکاری این بانک و شرکت آغاز می شود که نتیجه آن تقویت صنعت فولاد کشور و تقویت صنعت فولاد کشور خواهد بود. ارتقای برنامه های اشتغال زایی در این بخش جای می گیرد و ما از توسعه همکاری های متقابل استقبال می کنیم.

دکتر طیب نیا تصریح کرد: صنعت فولاد یکی از صنایع کشور است که مزیت اقتصادی دارد و نیاز به افزایش حمایت بانکی از این صنعت احساس می شود.

وی افزود: نظام بانکی می تواند در اجرای طرح های توسعه ای که سهم ویژه و موثری در اقتصاد کشور دارد ایفای نقش کند و در این راستا بانک رفاه کارگران که یکی از سهامداران فولاد مبارکه است، جایگاه و جایگاهی دارد. اولویت.

همچنین لله غنی مدیرعامل بانک رفاه کارگران درباره امضای این تفاهم نامه گفت: بانک رفاه کارگران تاکنون از تولید ملی و ایجاد اشتغال در کشور حمایت زیادی کرده است و این حمایت در سیزدهم دادگستری از درجه قابل توجهی برخوردار بوده است. – دولت گرا.

وی افزود: بانک رفاه آمادگی دارد از طرح های توسعه ای شرکت فولاد مبارکه اصفهان برای بسترسازی برای پیشرفت و تحقق عملیاتی این طرح ها حمایت کند.

مدیرعامل بانک رفاه کارگران به انتشار اوراق گواهی سپرده سرمایه گذاری بلندمدت اشاره کرد و گفت: با انتشار این اوراق برای طرح های توسعه ای شرکت فولاد مبارکه اصفهان، بانک می تواند در راستای تامین منابع مالی این پروژه ها عمل کند. “

وی در پایان گفت: بانک رفاه کارگران یکی از سهامداران فولاد مبارکه است و حمایت های لازم را از طرح های توسعه ای این واحد بزرگ صنعتی انجام می دهد.

گفتنی است شرکت فولاد مبارکه در قالب مجموعه خود هزاران میلیارد تومان پروژه عمرانی تعریف کرده است که استفاده از منابع و ابزارهای بانکی نقش مهمی در تحقق این مهم دارد و این شرکت پیش از این تفاهم نامه ای را امضا کرده است. همکاری با بانک های ملی و تجاری

دیدگاهتان را بنویسید