افزایش همکاری شرکت فولاد مبارکه و بانک تجارت


ساعت: 10:19
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۲۰
کد خبر: 1918473

در نشست مدیران عامل دو بنگاه اقتصادی بزرگ کشور مطرح شد.

در دیدار مدیران عامل فولاد مبارکه و بانک تجارت بر افزایش همکاری این دو بنگاه اقتصادی بزرگ کشور تاکید شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ هادی احلیک فیض تر، مدیرعامل بانک تجارت به همراه جمعی از مدیران این بانک با محمد یاسر طیب نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و مهدی کویتی، معاون اقتصادی و مالی این شرکت دیدار و گفتگو کردند.

طیب نیا در ابتدای این نشست ضمن خیرمقدم به حضار گفت: فولاد مبارکه یکی از فرزندان خجسته انقلاب اسلامی است که در سال های اخیر خدمات بسیاری به صنعت و اقتصاد کشور کرده و امروزه به عنوان یکی از بزرگان شناخته می شود. بزرگترین و مهم ترین بنگاه های اقتصادی کشور

پیشرفت 60 درصدی پروژه ساخت کارخانه سیکل ترکیبی

وی گفت: با وجود تمام مشکلات تولید از جمله محدودیت انرژی و منابع، تولید با قوت در حال انجام است. فولاد مبارکه علاوه بر رکورد تولید در سال گذشته محصولات جدیدی را برای رفع نیازهای بازار طراحی و روانه بازار کرده است که یکی از این محصولات فولاد ضد زنگ است که برای اولین بار در کشور به دست توانمند جوانان و متخصصان ایجاد شده است. از فولاد مبارکه طراحی و تولید شد.

مدیرعامل فولاد مبارکه افزود: خبر امیدوارکننده دیگر پیشرفت 60 درصدی پروژه احداث نیروگاه سیکل ترکیبی است که این روزها به سرعت در حال پیشرفت است و امیدواریم این نیروگاه تا قبل از فرا رسیدن فصل گرما سال آینده به بهره برداری برسد.

لوکوموتیو فولاد مبارکه; مروج حمل و نقل ریلی در کشور

وی خاطرنشان کرد: فولاد مبارکه سال گذشته علاوه بر سرمایه گذاری در زیرساخت هایی مانند نیروگاه، قرارداد ساخت 50 دستگاه لکوموتیو را برای افزایش ظرفیت حمل و نقل ریلی کشور منعقد کرد و در مدت زمان کوتاهی تعداد قابل توجهی از این لکوموتیوها وارد بازار خواهند شد. چرخه حمل و نقل ریلی کشور

طیب نیا تصریح کرد: فولاد مبارکه با توجه به محدودیت های انرژی در زمستان با سرمایه گذاری در بهره برداری از دو میدان گازی، نه تنها مشکل خود، بلکه محدودیت های ناشی از کمبود گاز در فصول سرد سال را برای تمامی تولیدکنندگان فولاد کشور حل می کند. در کشور کاملا صحیح است

ساخت بزرگترین نیروگاه خورشیدی کشور با سرمایه گذاری فولاد مبارکه

وی تاکید کرد: در بحث تولید برق، فولاد مبارکه ساخت بزرگترین نیروگاه خورشیدی را در دستور کار قرار داده است که به زودی آغاز می شود و بر اساس برنامه ریزی انجام شده کمتر از یک سال دیگر فاز اول آن به بهره برداری می رسد.

مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه تصریح کرد: در شرکت های گروه فولاد مبارکه علاوه بر استفاده از ظرفیت های موجود، تحولاتی در زمینه نورد گرم، نورد سرد و برخی حوزه های تولیدی نیز در حال انجام است و امیدواریم مجموع این اقدامات نتایج خوبی را برای شرکت های فولاد مبارکه به همراه داشته باشد. صنعت و اقتصاد کشور را تعریف کند.

سرمایه گذاری فولاد مبارکه برکات زیادی برای منطقه دارد

وی گفت: در حال حاضر بیش از 3 هزار نفر در این طرح های عمرانی با سرمایه گذاری فولاد مبارکه مشغول به کار هستند که باعث افتخار است. همچنین در نظر داریم با آزمون استخدامی امسال 1103 نفر را به نیروی انسانی این شرکت اضافه کنیم تا امید هر چه بیشتر در جامعه ایجاد شود.

طیب نیا تصریح کرد: با اجرای طرح انتقال آب از دریای عمان به کویر مرکزی ایران اتفاقات خوبی در حال رخ دادن است. چرا که ساخت این پروژه و همچنین پروژه های دیگر با جدیت در حال انجام است و برکات زیادی برای استان و منطقه به همراه خواهد داشت.

بانک تجارت؛ آماده افزایش همکاری با فولاد مبارکه

در این نشست هادی احالی فیض تر، مدیرعامل بانک تجارت نیز با ابراز خرسندی از همکاری فولاد مبارکه و بانک تجارت بر افزایش همکاری این دو بنگاه اقتصادی مهم کشور تاکید کرد.

وی افزود: بانک تجارت یکی از بانک های پیشرو کشور محسوب می شود و آماده همکاری بیشتر با بزرگترین تولیدکننده فولاد کشور است.

دیدگاهتان را بنویسید