امضاء تفاهم‌نامه همکاری مرکز علوم و فنون لیزر ایران با شرکت فولاد مبارکه

این اتفاق با حضور رئیس سازمان انرژی اتمی رخ داد. امضای تفاهم نامه همکاری مرکز علوم و فناوری لیزر ایران و شرکت فولاد مبارکه تفاهم نامه همکاری مرکز علوم و فناوری لیزر ایران و شرکت فولاد مبارکه با حضور محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی و محمد یاسر طیب نیا، مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه. تفاهم نامه همکاری مرکز علوم و فناوری لیزر ایران و شرکت فولاد مبارکه با هدف همکاری و تعامل و استفاده بهینه و موثر از ظرفیت و توانمندی های یکدیگر برای بهره مندی از دانش بومی موجود در کشور بر حسب وظایف و مأموریت های هر یک از طرفین و استفاده از امکانات موجود در موارد نوسازی و بهسازی ماشین آلات مستعمل و تجهیزات لیزری و به منظور نوسازی و بهسازی ماشین آلات و تجهیزات لیزری فولاد مبارکه با حضور محمد اسلامی سرپرست امضای سازمان انرژی اتمی و محمد یاسر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه و اسدالهی رئیس مرکز علوم و فناوری لیزر ایران. پیرو امضای این تفاهم نامه همکاری در زمینه دستگاه های جوش لیزری دستی و رباتیک و مشاوران مشترک، همکاری در زمینه دستگاه های برش لیزری (ثابت و رباتیک) و مشاوران مشترک، همکاری در زمینه سیستم های کنترلی و مشاوران مشترک ، و به اصطلاح .. برنامه ریزی شده است. مدت تفاهم نامه از تاریخ امضا و مبادله سه سال است و با توافق طرفین قابل تمدید است.

تفاهم نامه همکاری مرکز علوم و فناوری لیزر ایران و شرکت فولاد مبارکه با حضور محمد اسلامی رئیس سازمان نیرو و محمد یاسر طیب نیا مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه امضا شد.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان

این تفاهم نامه همکاری بین مرکز علوم و فناوری لیزر ایران و شرکت فولاد مبارکه به منظور همکاری و تعامل و استفاده بهینه و مؤثر از ظرفیت ها و توانایی های دیگران برای بهره گیری از دانش بومی موجود در کشور با در نظر گرفتن وظایف و مأموریت های هر یک از طرفین و استفاده از امکانات موجود در زمینه نوسازی و بهسازی ماشین آلات و تجهیزات لیزر مستعمل به منظور نوسازی و بهسازی ماشین آلات و تجهیزات لیزر شرکت فولاد مبارکه به مدت سه سال امضا شد.

با توجه به امضای این یادداشت تفاهم همکاری در زمینه دستگاه های جوش لیزری دستی و رباتیک و مشاوران مشترک، همکاری در زمینه دستگاه های برش لیزری (ایستا و رباتیک) و مشاوران مشترک، همکاری در زمینه سیستم های کنترلی و مشاوران مشترک و … پیش بینی شده است.



آیا این خبر مفید بود؟