امکان انجام فاز دوم فروش بدون محصول ایران خودرو/ تحویل رانا، تارا و هایما در سال جاری

امکان انجام فاز دوم فروش بدون محصول ایران خودرو/ تحویل رانا، تارا و هایما در سال جاری

مدیرعامل ایران خودرو با بیان اینکه امسال امکان تحویل خودروهایی مانند رانا، وانت آریسان، تارا و هایما وجود دارد، گفت: احتمالا در طرح فروش بعدی سامانه یکپارچه که از اواسط اردیبهشت ماه آغاز می شود، ایران خودرو هیچ محصولی را تحویل نمی دهد و اکثر محصولات تحویل داده می شود. اون سایپا میشه

علیمردان عظیمی بیان کرد: متقاضیانی که در طرح قبلی تاریخ تحویل آنها 1403 اعلام شده بود می توانند فردا (14 اردیبهشت) نسبت به اصلاح ثبت نام خود به سایت مراجعه و خودروهای با ظرفیت خالی یعنی رانا، تارا، آریسان و هایما را انتخاب کنند. این احتمال وجود دارد که این خودروها در سال 1402 تحویل داده شده باشند.

وی افزود: اگر هنوز موفق به ثبت نام در 1402 نشده اند یا خطی به آنها داده نشده است، خط 1403 به قوت خود باقی است.

عظیمی درباره مشارکت ایران خودرو در طرح بعدی فروش خودرو نیز گفت: احتمالا با این میزان تحویل، امکان تحویل دیگری برای شرکت ایران خودرو وجود ندارد. بنابراین احتمالاً در طرح فروش بعدی سامانه یکپارچه که از اواسط اردیبهشت ماه آغاز می شود، ایران خودرو هیچ محصولی عرضه نخواهد کرد و اکثر محصولات سایپا عرضه خواهد شد.

وی افزود: افرادی که برای تحویل خودرو به آنها پیامک داده شده است تا 24 اردیبهشت فرصت دارند پرداخت خود را انجام دهند.

به گفته مدیرعامل ایران خودرو، تا پایان هفته 25 هزار خودرو به متقاضیان تحویل می شود. اما با توجه به اینکه ناوگان حمل و نقل خودرو قادر به ارسال 25000 خودرو در یک هفته نیست، از مشتریان پس از اعلام محل تحویل در استان های دارای خطوط تولید مانند خراسان، کرمانشاه، تبریز، شیراز و تهران در صورت امکان درخواست می کنیم. می توانند خودروی خود را حضوری ببرند و یک میلیون تومان عوارض دریافت کنند.

عظیمی از تحویل رانا، تارا و هایما در سال 1402 خبر داد و گفت: خودروهایی که فاصله قیمتی کمتری نسبت به بازار دارند; آنها تقاضای ضعیف تری داشتند و ممکن است امسال تحویل داده شوند. از این رو خودروهایی مانند رانا، وانت آریسان، تارا و هایما احتمالا تا پایان سال جاری تحویل خواهند شد.

همچنین به گفته این مسئول، افرادی که برای آنها پیامک تحویل خودرو ارسال شده است تا 24 اردیبهشت ماه فرصت دارند تا پرداخت خود را انجام دهند.

دیدگاهتان را بنویسید