فروش عالی 5 محصول ایران خودرو/از 206 تا تارا اتوماتیک

مرحله دوم فروش فوق العاده محصولات ایران خودرو از شنبه 4 تیرماه به مدت 3 روز در سامانه یکپارچه توزیع خودرو با موعد تحویل سه ماهه و به صورت قرعه کشی برگزار می شود.

نمودار فروش به شرح زیر است:

مرحله اول: متقاضی با مراجعه به سامانه sale.iranecar.com خودروساز و خودروی مورد نظر خود را انتخاب می کند.

مرحله دوم: متقاضی پس از انتخاب روش ثبت نام (فروش فوق العاده یا پیش فروش معمولی) به مرحله ثبت اطلاعات هویتی جهت ایجاد/ویرایش پروفایل هدایت می شود.

توجه: داوطلبان می توانند قبل از انتخاب وسیله نقلیه و نحوه ثبت نام، در سایت مشخص شده پروفایل ایجاد کنند.

مرحله سوم: در پایان مراحل ثبت نام به متقاضی کد رهگیری تعلق می گیرد.

مرحله چهارم: مراسم قرعه کشی پس از پایان مهلت ثبت نام و با حضور مراجع نظارتی برگزار می شود.

مرحله پنجم: لیست برگزیدگان برای ثبت نام پس از قرعه کشی از طریق سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به نشانی sale.iranecar.com اعلام می شود و متقاضی باید به سامانه مذکور مراجعه و وضعیت ثبت نام خود (منتخب یا عدم انتخاب در قرعه کشی) را بررسی کند. ) ) خبر داشتن.

مرحله ششم: فرد منتخب باید حداکثر ظرف مدت 3 روز از طریق سایت فروش محصولات ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir بهای کامل خودرو را پرداخت کند. در صورت عدم پرداخت، ثبت نام متقاضی یکسان تلقی می شود.

نکته 1: در صورت وجود مغایرت در شرایط تأیید خریدار (شرایط عمومی و اختصاصی دایره ای) در هر مرحله قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی تکمیل تلقی می شود و وجه مشتری به شماره شبای مشخص شده در ظرف مدت بازگردانده می شود. حداکثر 20 روز است و شرکت مسئولیتی در قبال تحویل خودرو نخواهد داشت.

نکته 2: متقاضیانی که فاقد هیچ یک از شرایط عمومی و اختصاصی مندرج در بخشنامه (مثلاً نصب پلاک پلیس فعال در خودروهای سواری برای استفاده شخصی) و یا فاقد گواهینامه رانندگی معتبر حداقل درجه سه باشند. (بدون تاریخ انقضا) و … در صورت ثبت نام به مدت 3 سال از ثبت نام در هر گونه طرح آتی برای فروش محصولات ایران خودرو محروم می شوند.

تبصره 3: در این بخشنامه از زمان واریز تا تحویل خودرو هیچگونه سود مشارکت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

اصطلاحات عمومی:

1. فقط یک وسیله نقلیه باید به هر کد ملی اختصاص داده شود.
2. حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) از شرکت های ایران خودرو و سایر خودروسازان 48 ماه می باشد.
3. ثبت نام از داوطلبان دارای پلاک فعال (نصب شده بر روی خودروهای سواری برای استفاده شخصی) ممنوع بوده و داشتن گواهینامه رانندگی معتبر حداقل درجه سه (بدون مدت اعتبار) الزامی است.
4. انتقال امتیاز و حقوق ناشی از گزینش در قرعه کشی به اشخاص ثالث (حتی به صورت وکالتی) ممنوع است.
5. متقاضی در زمان ثبت نام باید شماره حساب (شماره شبا) مرتبط با خود را وارد کرده و برای واریز وجه از کارت های بانکی به نام خود استفاده کند.
6. شماره موبایل وارد شده باید به نام متقاضی باشد.
7. ثبت نام برای متقاضیان قانونی امکان پذیر نخواهد بود.
8. فرد منتخب باید در مرحله واریز کد نمایندگی را با توجه به استان محل سکونت (آدرس و کد پستی) انتخاب کند.
9. بعد از گذشت 5 ماه از زمان تحویل اگر برای دریافت خدمات اولیه به نمایندگی مراجعه نکنید گارانتی خودرو باطل می شود و هنگام مراجعه به نمایندگی خودرو باید حداقل 1000 کیلومتر کار کند.
10. امکان صلح در قرارداد وجود ندارد.
11. وسیله نقلیه ای که طبق این بخشنامه ارائه می شود دارای آخرین استانداردها و مقررات زیست محیطی ابلاغی و حاکم بر کشور در زمان تحویل خودرو خواهد بود.
12. مسئولیت صحت کلیه اطلاعات وارد شده به ویژه کد کشور، آدرس و کد پستی به عهده متقاضی می باشد و در صورت تغییر یا اشتباه در اطلاعات ارائه شده، تمامی عواقب احتمالی از قبیل تاخیر در تحویل و عدم ارسال مسئولیت شماره گذاری خودرو به عهده متقاضی می باشد.

دیدگاهتان را بنویسید