امیدوارم طارمی برنده جایزه پوشکاش شود/سال 2022 برای تاریخ فوتبال ملی بسیار مهم است

ساعت: 17:08
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۱۶
کد خبر: 1798492

ما می خواهیم شعار فوتبال برای همه کارساز باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: به شخصه امیدوارم مهدی طارمی این ملی پوش با اخلاق، شریف و پرافتخار فوتبال، جایزه پوشکش را دریافت کند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ شهاب الدین عزیزی هادم رئیس فدراسیون فوتبال گفت: فراموش نمی کنیم که سال گذشته و در چنین روزهایی فوتبال ملی در تنگنای تاریخی قرار داشت، اما امروز به لطف خداوند و تلاش همه عوامل فدراسیون، تیم فنی تیم فنی است. تیم های ملی و بازیکنان ارزشمند ایرانی در رده اول فیفا در آسیا و گروه مقدماتی جام جهانی حضور دارند و در سال اول با پیروزی های متوالی پشت سر گذاشتیم تا خود را به عنوان یکی از تیم های بدون شکست جهان در بالاترین سطح معرفی کنیم. جهان.

وی افزود: لحظه قابل توجه این است که باید در مسابقات پیش رو پیروز شویم تا در تاریخ ثبت شود و به سریع ترین راه صعود به جام جهانی دست پیدا کنیم و رکوردهای ملی فوتبال را بشکنیم. این سوال با وحدت و همدلی محقق خواهد شد انشاالله.

عزیزی هادم درباره طرح استعدادیابی گفت: فلسفه کار جدیدی در فدراسیون فوتبال و مسیر استعدادیابی که یکی از شعارهای انتخاباتی من در سال گذشته بود قرار گرفت و این کار توسط همکارانم در نقاط مختلف به خوبی در حال انجام است. برای توسعه متوازن فوتبال در کشور، شناسایی استعدادها به عنوان یک پیش نیاز اساسی باید به درستی مدیریت و مورد نیاز باشد.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه تصریح کرد: با توجه به برنامه ریزی برای جام ملت های ایران که یک پروژه ملی است، می توان بار استعدادیابی را در سال های آینده کاهش داد و به رشد متوازن و همگانی دست پیدا کرد و رشد فوتبال با سرعت بیشتری انجام شد. ما به دنبال اجرای شعار «فوتبال برای همه» هستیم و البته باید در این مسیر دست به دست هم دهیم و با وحدت کار کنیم و کارها را پیش ببریم.

عزیزی هادم به جام حذفی ایران اذعان کرد: گفتمان این فدراسیون گفتمان توسعه است. در این راستا جام ایران نیز ابزار توسعه ای است که می تواند به عنوان یک عامل وحدت بخش در ایران تلقی شود. زیرا هم توسعه متوازن را در کشور ایجاد می کند و هم وحدت ملی را افزایش می دهد. از سوی دیگر اقوام مختلف و استان های مختلف در این چارچوب گرد هم می آیند و به اتفاق آرا با هم همکاری می کنند.

وی در خصوص وضعیت مهدی طارمی خاطرنشان کرد: مهدی برای فوتبال ملی ایران تلاش زیادی می کند و من به شخصه امیدوارم که طارمی برنده جایزه پوشکش شود. او یکی از چهره های با اخلاق، منظم، فداکار و پرتلاش فوتبال ایران است که جوایز زیادی برای فوتبال ما کسب کرده و یکی از سفیران فوتبال ایران و قاره آسیا در جهان است. مشکل طارمی حاد نبود و امیدواریم در اردوی بعدی او را ببینیم.

وی در این خصوص گفت: آنچه برای ما مهم است و هست و خواهد بود نظم و احترام متقابل است. این یکی از الزامات تیم ملی است. حفظ قداست و نگاه حرفه ای از نکاتی است که باید رعایت شود و همه به آن پایبند باشند.

رئیس فدراسیون فوتبال ادامه داد: از ستاد تیم ملی حمایت می کنیم. فدراسیون از اصول حرفه ای و اخلاقی خود عدول نمی کند و تصمیمات سرمربی در چارچوب رفتار حرفه ای مورد حمایت قرار می گیرد. امیدواریم همه در جهت رفتار حرفه ای حرکت کنیم. ارزش های اخلاقی برای ما مهم است. امیدوارم طارمی در اردوهای بعدی در کنار تیم ملی باشد. ما به یاد نمی آوریم که برای رسیدن به این مرحله از یک مکان باریک تاریخی عبور کرده باشیم.

وی همچنین تاکید کرد: تیم عراق که حریف بعدی ما در بازی 5 بهمن است، سال گذشته در همان زمان بود که می توانست تیم ملی فوتبال ایران را حذف کند. اما امروز به لطف خدا تیم ملی ایران اولین سال خود را بدون شکست پشت سر گذاشت و در نهایت یکی از بهترین تیم های جهان شد. امیدواریم در سال دوم نیز بتوانیم این روند را ادامه دهیم.

عزیزی هادم در پایان گفت: امسال سال جام جهانی است; برای ما بسیار مهم است که بتوانیم تمام تلاش خود را برای تاریخ سازی و شکستن رکوردهای تاریخی فوتبال ایران و کسب بهترین نتیجه برای فوتبال ملی ایران انجام دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید