امیدواریم اسکوچیچ برنامه جدیدی به ما ندهد/ 6 ورزشگاه لیگ برتر برای برگزاری مسابقات مشکل دارند.


ساعت: 20:25
تاریخ ارسال: 05/03/1401
کد خبر: 1885429

ما در هفته های اول به تیم ها فشار نمی آوریم

رئیس سازمان لیگ فدرال فوتبال گفت: امیدوارم برنامه های سرمربی تیم ملی تغییر نکند چرا که تغییر برنامه برای ما بسیار سخت است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سهیل مهدی پس از انجام مراسم قرعه کشی بیست و دومین دوره لیگ برتر فوتبال گفت: امیدوارم همه از قرعه کشی و مراسم راضی بوده باشند. ما آنجا بوده‌ایم و هنوز بازخورد را نمی‌دانیم. با شروع لیگ برتر هیجان به خانه ها و هواداران حاضر در سکوها باز می گردد و امیدوارم در سال جام جهانی مسابقات باکیفیتی داشته باشیم و ملی پوشان بیشتری به تیم های رده های مختلف ملی بروند.

وی درباره اینکه چند ورزشگاه آماده میزبانی مسابقات فوتبال نیستند، گفت: پنج، شش ورزشگاه مشکل دارند. ورزشگاه تختی آبادان، امام خمینی (ره) اراک، تختی بندر انزلی، یادگار امام (ره) تبریز، شهید وطنی قائم شهر و مس کرمان ورزشگاه های در حال آماده سازی هستند. فکر می کنم تقریباً همه آنها به ابتدای لیگ راه پیدا کنند. من کمی نگران چمن ورزشگاه شهید وطنی هستم چون چمن کاشته شده اما باید در چند دوره نگهداری شود. پیمانکاران قول دادند که آماده خواهد شد. به جز ورزشگاه یادگار امام (ره) که هیچ بازخوردی دریافت نکرده ایم، بقیه ورزشگاه ها در حال آماده سازی هستند.

مسئول سازمان لیگ در واکنش به شیوع ویروس کرونا و بحث حضور تماشاگران در ورزشگاه ها گفت: طبق دستورالعمل قبلی و حضور 30 ​​درصدی تماشاگران در ورزشگاه ها پیش می رویم. از دوستانی که به عنوان مهمان در تشکل های مربوطه در این مراسم حضور داشتند خواستیم دستورالعمل جدید را ارائه دهند تا بتوانیم به آنها ابلاغ کنیم.

مهدی درباره برنامه های تیم ملی در نیم فصل اول لیگ برتر گفت: 100 درصد برنامه های تیم ملی را طبق خواسته دراگان اسکوچیچ قرار دادیم و 10 روز به روزهای فیفا با توجه به نیاز او اضافه کردیم. برنامه های لیگ را پیچیده کردیم، آنها را درج کردیم. تقریبا قبل از شروع برنامه های تیم ملی شش هفته لیگ خواهیم داشت.

وی در پاسخ به اینکه ظاهرا اسکوچیچ چند روز مانده به اردوی نهایی تیم ملی تا شروع جام جهانی درخواست کرده بود، گفت: هنوز درخواستی به ما ابلاغ نشده و در حال انجام برنامه قبلی هستیم. . امیدوارم برنامه جدیدی نباشد، چون تغییر برنامه برای ما سخت خواهد بود. با توصیه اسکوچیچ برنامه ریزی کردیم هرچند خط قرمز ما تیم ملی است.

مسئول برگزاری مسابقات سازمان لیگ درباره موضوع مجوز حرفه ای باشگاه ها گفت: به عنوان فردی که به فوتبال نزدیک هستم به هر نحوی کمک خواهم کرد. برای بازگشت استقلال و پرسپولیس بگذارید مدارک ارزیابی شود و بعد دوستان نظر بدهند.

مهدی در پاسخ به این سوال که آیا مسابقات لیگ برتر با فاصله یک هفته برگزار می شود یا خیر، گفت: سعی می کنیم دو یا سه هفته اول را با فاصله بیشتری بازی کنیم، بنابراین تیم هایی که به تازگی از تمرین خارج شده اند، مصدومیت بازیکنان را به همراه دارد. حداقل برسید بعد کم کم فاصله رو کم می کنیم و مثل فصل قبل با فاصله 5-6 روزه لیگ رو برگزار می کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید