امیدواریم حمایت ما باعث تسریع در پیشرفت فوتبال بانوان شود/ برای حمایت از صافی در تنیس سیاست خواهیم داشت.

ساعت: 17:43
تاریخ انتشار: 1400/08/11
کد خبر: 1781110

تلاش می کنیم زیرساخت هایی را برای ارتقای فوتبال بانوان در همه استان ها فراهم کنیم

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: تلاش می کنیم زیرساخت هایی را برای ارتقای فوتبال بانوان در همه استان ها فراهم کنیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ مریم کاظم پور سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان در گفتگو با خبرنگار فوتبال بانوان گفت: فوتبال یکی از فرصت هایی است که حضور بانوان در تمامی عرصه های مدیریتی، مربیگری، داوری و استعدادیابی در این عرصه بسیار موثر است. منطقه معرفی شده است، اقدامات بسیار خوبی انجام شده است. ما برای عمومی‌تر کردن این حوزه حمایت می‌کنیم. امیدوارم این حمایت ها منجر به فراهم شدن زیرساخت ها برای ارتقای این حوزه در همه استان ها شود تا دختران در تیمی دیده شوند که رویکرد اجتماعی آن بسیار مهم است و باعث تسریع در توسعه آنها شود.

کاظمی پور با اشاره به حمایت مالی وزارت ورزش از مشکلات الزهرا صافی، اولین ورزشکار ایرانی که به گرند اسلم رسید، گفت: هفته گذشته جلساتی با مسئولان فدراسیون تنیس داشتیم. رویکرد این رشته در دنیا از نظر رتبه مسابقات و همچنین از نظر تعداد، سطح و قیمت مسابقات از شرایط خاصی نسبت به سایر رشته ها پیروی می کند. بنابراین تصمیم گرفتیم در فدراسیون سیاست انجام دهیم.

سرپرست معاونت توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش که با رادیو ورزش صحبت می کرد، ادامه داد: این کار را انجام می دهیم. این رشته رویکردی خانوادگی دارد و می تواند بسیاری از هنجارهای فرهنگی و اجتماعی ما را در حوزه ورزش خلاصه کند. ما به این اعتقاد داریم و باید از آن حمایت کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید