تنیس ویژگی های خوبی برای اعزام به بازی های آسیایی کسب می کند/ موفقیت مشکلات الزهرا صافی نشان از ورزش بانوان ایران است

ساعت: 19:01
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۷
کد خبر: 1801393

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور این بانوی جوان در مسابقات گرند اسلم استرالیا پتانسیل بانوان ایرانی در تنیس را برجسته کرده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان؛ مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان با تقدیر از موفقیت بانوان ایرانی در مسابقات رقابتی میادین قاره ای و جهانی، در مراسم بدرقه الزهرا صافی، مورخ ورزش ایران و ابراز افتخار کرد. تجلیل از پیشکسوتان تنیس امکان سنجی فنی و نشانه اعتلای فرهنگی کشور را برشمرد و گفت: وزارت ورزش و جوانان از قهرمانان و افتخارآفرینان ورزشی کشور حمایت می کند. جای خوشحالی است که یک زن جوان تنیس با نمایشی دلنشین، به عنوان اولین ایرانی راه یافته به مسابقات گرند اسلم استرالیا، در این رویداد مهم تنیس بانوان ایرانی ظاهر شد.

معاون توسعه ورزش بانوان وزارت جوانان از تنیس به عنوان یک ورزش خانوادگی یاد کرد و از حمایت مادران قهرمان در رشد فرزندانشان تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد مشکلات الزهرا صافی و همچنین اهمیت آن نام زیبایش همیشه در دنیای تنیس می درخشد.

کاظمی پور حضور پیشکسوتان تنیس را در کنار هم مهم می داند و تجربه گذشته در این رشته را برای توسعه و تعالی ورزش مهیج تنیس مهم می داند و همچنین از حمایت فدراسیون تنیس برای فراهم آوردن بستر مناسب برای توسعه در این رشته یاد کرد.

معاون وزیر ورزش بانوان در بخشی از سخنان خود بر اهمیت کیفیت کاروان ایران برای حضور در بازی های آسیایی تاکید کرد و گفت: یکی از اهداف ورزش بانوان حمایت از ورزشکاران و رشته های ارائه شده در رویدادهای مختلف است. توسعه و پیشرفت که مهم است. تنیس ایران با توجه به پیشرفت و روند رو به رشد ارتقای جایگاه خود در رنکینگ جهانی معیارهای خوبی برای اعزام به بازی های آسیایی کسب کرده است که در جلسات ستاد عالی بازی ها مطرح می شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید