امید سرمربی استقلال برای درخشش ستاره پرسپولیس

امید سرمربی استقلال برای درخشش ستاره پرسپولیس

تیم فوتبال پورتو چهارشنبه شب در دیداری حساس و سخت از مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف اینترمیلان ایتالیا می رود. پورتو، مدافع عنوان قهرمانی لیگ پرتغال، در این فصل با 51 امتیاز در رده دوم قرار دارد و امیدوار است با درخشش در لیگ قهرمانان، این فاصله با پرتغال را جبران کند.

یکی از امیدهای اصلی پورتو در این دیدار مهدی طارمی مهاجم ایرانی است که در دو فصل گذشته مقابل تیم های ایتالیایی در اروپا خوش درخشیده است. طارمی ابتدا مقابل یوونتوس که کریستیانو رونالدو را در اختیار داشت گلزنی کرد و سال گذشته مقابل میلان یک پاس گل داد.

طارمی اگرچه در سه بازی اخیر پورتو در پرتغال موفق به گلزنی نشده است، اما یکی از بازیکنان جذاب اینتر است و قطعا این تیم برنامه هایی برای متوقف کردن او خواهد داشت. به خصوص «جوزپه برگومی» مدافع سابق تیم ملی ایتالیا و تیم اینتر هشدار داد که مهاجم ایرانی پورتو را محدود و متوقف نکند.

از آنجایی که پورتو به همراه بنفیکا یکی از دو نماینده پرتغال در مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا هستند، در این راستا به سراغ روی ماتا، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال استقلال رفتیم.

ماتا پس از پیروزی استقلال مقابل ملوان در جام حذفی برای دقایقی جواب خبرنگار ما را داد و به تمجید از پورتو پرداخت و گفت: پورتو بازی های خوب و رقابتی انجام داد. آنها تیم و مربی بسیار خوبی دارند.

طارمی در پاسخ به این سوال که به نظر شما آیا در این بازی گل می زند و به درخشش خود در لیگ قهرمانان اروپا ادامه می دهد؟ وی گفت: امیدوارم طارمی به اینتر گل بزند.

سرمربی پرتغالی استقلال درباره شانس پورتو برای پیروزی در این دیدار نیز گفت: پورتو تیم خوبی است اما فکر می کنم نتیجه بازی 50 بر 50 است.

دیدگاهتان را بنویسید