امید گل محمدی برای درخشش این ستاره پرسپولیس مقابل استقلال

امید گل محمدی برای درخشش این ستاره پرسپولیس مقابل استقلال

ستارگان دربی و مربیان فوتبال معتقدند که اعتماد به نفس حرف اول را در دربی می زند و بازیکنی که اعتماد به نفس خوبی داشته باشد می تواند در این مسابقه خاص بدرخشد. احمدرضا عابدزاده در سال های اخیر به دلیل اعتماد به نفس و البته کیفیت فنی بالا یکی از ستاره های دربی بوده و احمدرضا در دربی چه با استقلال و چه با پرسپولیس بدون شکست بود. حالا پس از سال ها پرسپولیس دروازه بانی را پشت در دارد که نه تنها ستاره محسوب می شود، بلکه قدرت رهبری او بارها به درد پرسپولیس خورده است.

علیرضا بمب انرژی و اعتماد به نفس است و همیشه یکی از خوبی های دربی بوده است. ستاره ای که حضورش برای هواداران پرسپولیس آسان است و یحیی گل محمدی امیدوار است با درخشش مجدد خود بتواند تصمیم روز پنجشنبه را برد. دربی‌بازان قدیمی فوتبال ایران می‌گویند دربی‌بازان نسل کنونی، دربی‌باز نیستند و به همین دلیل است که بیشتر بازی‌های پرسپولیس و استقلال سرد و بی‌کیفیت است. با این حال بیرانوند را می توان یکی از معدود بازیکنان دربی باز در بین اعضای فعلی هر دو تیم دانست. علیرضا برای دربی ساخته شد و هر چه حساسیت بازی بیشتر می شد روحیه و انرژی او بیشتر می شد.

علیرضا هم شکست در دربی را تجربه کرد و هم طعم شیرین پیروزی مقابل رقیب سنتی را. بیرانوند برای دوازدهمین بار با پیراهن پرسپولیس به مصاف استقلال می رود که در چند دربی درخشش زیادی به نمایش گذاشت و توانست تیمش را به پیروزی برساند. بی‌تردید اوج بیرانوند در بازی رفت لیگ نوزدهم بود که علیرضا موفق شد پنالتی علی کریمی را در نیمه اول مهار کند و پرسپولیس در نهایت با تک گل عبدی به پیروزی رسید.

بیرانوند از زمان بازگشت به پرسپولیس در دربی شکست نخورده است و دو برد مهم به دست آورده است. علیرضا هم در بازی برگشت فصل قبل و هم در فینال جام حذفی یکی از ستاره های تیمش بود و واکنش های عالی او مانع از گلزنی مهاجمان استقلال شد. بیرانوند که با شادی جنجالی خود پس از شکست استقلال در بازی برگشت فصل گذشته کنار گذاشته شده بود، در آستانه فینال جام حذفی با حمله هواداران استقلال و البته ساپینتو سرمربی وقت آن تیم مواجه شد.

زمانی که بیرانوند برای گرم کردن وارد ورزشگاه شد، با صدای بلند هواداران استقلال او را هو و هو کردند. با این حال او توانست روحیه خود را حفظ کند و حتی یک تک به تک عالی را از مهدی قیدی گرفت. بیرانوند می تواند برگ برنده پرسپولیس در دربی باشد و یحیی امید زیادی دارد که شماره یک تیمش دوباره در دربی بدرخشد و به پیروزی تیمش کمک کند.