امیرابراهیمی امام رئوف را ارزان فروخت تا با کفار برقصد


ساعت: 12:24
تاریخ انتشار: 1401/10/14
کد خبر: 1842819

سرباش گفت امیرابراهیمی امام رئوف را برای رقصیدن کفار ارزان فروخت. هشتم را تمام کن!

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فاطمه سربخش کارگردان و بازیگر مشهور بندرخمیر در گفت و گو با خبرنگار هرمز گفت: سینما بازتاب فرهنگ است و طبیعی است که فیلمنامه اقتباسی داشته باشد، اما نگوییم چه چیزی به گونه ای است که به «به» توهین شود. !

کارگردان و بازیگر برجسته بندر حمیر با اشاره به اینکه این گروه از جایزه خانم امیر ابراهیمی برخوردار است، گفت: آیا از جایزه زهرا امیر ابراهیمی راضی هستید؟ کمی به عقب برگردیم و روزی را به یاد بیاوریم که شهاب حسینی هم مانند زهرا امیرابراهیمی جایزه گرفت اما به خاطر تقدیم جایزه خود به امام زمان(عج) مورد لعن و نفرین قرار گرفت!

سربچش با بیان اینکه شاید بعد از انتشار این خبر، کسانی که مثل کبک سرشان را در برف فرو کرده بودند به سراغ من بیایند، اما مهم نبود، گفت: باید کمی درباره این فیلم، فیلم مقدس، صحبت کنم. عنکبوت”. عباسی با بازی زهرا امیرابراهیمی که برنده جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره فیلم کن 2022 شد و بسیار مورد توجه قرار گرفت. حال با انتشار تیزر و پوستر این فیلم و در نظر گرفتن نامی که بر آن گذاشته شده است، مشخص می شود که در اقدامی برنامه ریزی شده به امام رضا (ع) توهین کرده اند.

وی افزود: تصاویری از پوستر و نمایی از فیلم «عنکبوت مقدس» حرم امام رضا (ع) منتشر شده است و این حس را در مخاطب ایجاد می کند که انگار در حال تماشای یک تار عنکبوت بزرگ است. واقعه توهین به ساحت مقدس امام رضا (ع) است.

کارگردان و بازیگر بندر حمیر بیان می کند: «عنکبوت مقدس» روایتگر داستان واقعی قاتل معروف «سعید حنایی» است که در سال های 1379 تا 1380 16 زن فاحشه را به طرز فجیعی کشت. اما عنکبوت مقدس طی تحقیقاتی که در این زمینه داشتم، سعی کرد با تحریف جدی داستان این داستان به نام Said Hanai’s Spider Kills، دین را به این کشتارها مرتبط کند.

سرباش با بیان اینکه امیر ابراهیمی امام رئوف را به خاطر رقصیدن کفار ارزان فروخته است، خاطرنشان کرد: امام رضا (ع) از این حرف ها مهربانتر است که شما را عصبانی کند، من هم شما را ناراحت نمی کنم، اما بدانید که بهترین آقا هستید. دنیا خیلی ارزان فروختی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید