انتخابات بسکتبال را تا پایان سال برگزار می کنیم / تا پایان هفته تکلیف فدراسیون وزنه برداری مشخص می شود.


ساعت: 17:41
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۵
کد خبر: 1808763

معاون مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: تعهد علی مرادی برای ادامه وزنه برداری به زودی مشخص می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ محمد پولادگر معاون ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درباره وضعیت فدراسیون های بلاتکلیف و زمان برگزاری انتخابات آنها گفت: انتخابات فدراسیون تیراندازی روز شنبه برگزار می شود و فعلا نهایی است. انتخابات فدراسیون بسکتبال را هم برگزار می کنیم.

وی افزود: آخرین بار به درخواست اعضای مجمع (فدراسیون بسکتبال) انتخابات به تعویق افتاد و قصد برگزاری آن را داشتیم. به دلیل اوج گیری بیماری عروق کرونر، انتخابات به تعویق افتاد و ما پذیرفتیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: من اصلا صلاحیت ندیدم اما می خواهیم این کشور را در سال انتخابات حفظ کنیم.

پولادگر درباره انتخابات فدراسیون ژیمناستیک گفت: هنوز مراحل ثبت نام در فدراسیون ژیمناستیک به پایان نرسیده است اما همه انتخابات را برگزار خواهیم کرد.

وی در خصوص فدراسیون وزنه برداری و اینکه چرا سرپرست این فدراسیون تعیین نشده است، گفت: آقای مرادی کارمند وزارتخانه است اما در مورد سن ایشان بلاتکلیفی وجود دارد که تا پایان هفته جاری نهایی می شود. اگر بازنشسته شوند قیم تعیین می کنیم و اگر راست می گوید و هنوز بازنشسته نشده است رئیس فدراسیون می ماند.

معاون مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: آیا مرادی حق امضا و حضور در جلسات را دارد تا مشخص شود امروز در جلسه بوده یا خیر؟ با توجه به اینکه مدتی حضور نداشت، در اساسنامه مکاتبه کردیم که نایب رئیس فدراسیون مسئولیت آن را برعهده دارد، اما تا پایان هفته وضعیت مشخص می شود.

پولادگر در مورد پرداختی که فدراسیون ها برای حضور در بازی های آسیایی آماده می کنند، گفت: تا پایان این هفته یا اوایل هفته آینده نزد فدراسیون ها ودیعه خواهیم داشت. شرایط فدراسیون کشتی فورس ماژور بود که باید به این فدراسیون پول می دادیم. به زودی هزینه فدراسیون های دیگر را نیز پرداخت می کنیم و امیدواریم تا پایان سال یک گام دیگر را پرداخت کنیم تا سپرده آنها به 80 درصد برسد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید