انتخابات فدراسیون سوارکاری روال قانونی را طی نکرد و ما آن را تایید نمی کنیم/ نامزدهای ریاست فدراسیون شرایط مساوی نداشتند.


ساعت: 14:50
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۲
کد خبر: 1855391

طرح انتصاب سرپرست فدراسیون سوارکاری را ادامه خواهیم داد.

معاون مسابقات قهرمانی و توسعه ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ما در انتخابات حضور نداشتیم و این انتخابات را تایید نمی کنیم. به نظر ما این انتخاب از طریق دادگاه طی نشد.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ سید محمد پولادگر معاون مسابقات قهرمانی و ورزش های حرفه ای وزارت ورزش و جوانان درباره برگزاری مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری بدون حضور نماینده وزارتخانه گفت: یکی از دلایلی که اعلام کردیم این انتخابات باید به 10 روز موکول شود. در واقع نامزدهای ریاست فدراسیون شرایط مساوی نداشتند و اگر به انتخابات نگاه کنید همه فدراسیون ها به شرایط رهبری رسیدند.

وی ادامه داد: از آنجایی که رئیس وقت فدراسیون خود کاندید بود و قیم تعیین شد به طوری که خللی وجود نداشت و شرایط مساوی بود حتی برای 10 روز سرپرست انتخاب می کردیم. دوستان به شدت با این ماموریت مخالفت کردند و این ماموریت منقضی نمی شود.

پولادگر همچنین گفت: به همین دلیل علیرغم اینکه بارها هم به خلیلی و هم به دبیر مجمع گفته شده است که رئیس را رها کنید تا منصوب شود و شرایط مساوی شود، اما علیرغم صحبت ها و اخباری که به گوش رسید، همچنان اصرار داشتند. روز قبل: «جلسه تحت پوشش انتخابات بود، حالا چطور می‌گویند نمی‌دانستند؟

معاون وزیر ورزش و جوانان در پایان به زی سیما گفت: ما در انتخابات نبودیم و این انتخابات را تایید نمی کنیم. به نظر ما این انتخاب از طریق دادگاه طی نشد. طبق قوانین و برای جلوگیری از بروز مشکل، انتصاب سرپرست فدراسیون سوارکاری را در نظر می گیریم و ادامه می دهیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید