انتخابی جام جهانی بسکتبال حدادی


ساعت: 11:53
تاریخ انتشار: 20/08/1401
کد خبر: 1910101

سایت فیبا در گزارشی به جدال ستارگان بسکتبال ایران و چین پرداخته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم ملی بسکتبال ایران در پنجمین پنجره انتخابی جام جهانی 2023، امروز 29 آبان ماه 1401 ساعت 17:00 در تهران به مصاف چین می رود.
با توجه به اهمیت پنجره پنجم مسابقات مقدماتی جام جهانی 2023، فدراسیون جهانی بسکتبال (فیبا) گزارشی از عملکرد 6 مرکز برجسته از تیم های مختلف در این مسابقات منتشر کرد.
این گزارش در مورد پست 5 بازیکن یا مرکز کلیدی تیم های فعلی مانند کای سوتو از فیلیپین، وانگ گلین از چین، سام فرولینگ از استرالیا و آنزاک ریستو از نیوزیلند صحبت می کند.
جالب ترین قسمت گزارش فیبا ماجرای تقابل اسطوره بسکتبال ایران حامد حدادی با ژو که ستاره چینی است.

فیبا با اشاره به عملکرد این بازیکن درباره حامد حدادی نوشت: حدادی به اندازه سوتو جوان نیست اما این نمی تواند مانعی برای این ستاره باشد. این بازیکن کهنه کار و باتجربه در 3 بازی اخیر دابل دابل ثبت کرده و در 2 پنجره قبلی میانگین 15 امتیاز، 11.7 ریباند، 3.7 پاس منجر به گل، 1.3 توپ ربایی و 2.7 بلاک در هر بازی را به ثبت رسانده است. ، آمار بسیار خوبی داشت.
بسکتبال دوستان ایرانی همیشه می توانند روی عملکرد آماری حامد حدادی حساب باز کنند. این مشکل ممکن است در پنجره انتخابی نهایی جام جهانی نیز وجود داشته باشد.

فیبا همچنین به ستاره سربلند چین اشاره کرد و درباره ژو که مرکز تیم ملی چین نوشت: این پنجره از مسابقات مقدماتی آسیا جالب خواهد بود زیرا برای اولین بار از سال 2015 چین و ایران در مقدماتی جام جهانی به مصاف یکدیگر می روند. ژو چی در آخرین بازی دو تیم 19 ساله بود و به مصاف حدادی رفت که 6 امتیاز، 4 ریباند و 3 بلاک به دست آورد.
این دو ستاره سپس در فینال بازی های آسیایی 2018 به مصاف هم رفتند که در نهایت با پیروزی دیگری برای چین به پایان رسید، بنابراین تماشای قسمت سوم این بازی قطعا جالب خواهد بود. ژو پس از 4 پنجره با میانگین 17.6 امتیاز، 10.4 ریباند و 2.1 بلاک در هر بازی، به راحتی در میان بهترین بازیکنان در مسابقات مقدماتی آسیا قرار می گیرد.

دیدگاهتان را بنویسید