انتخاب وحید مرادی به عنوان نایب رئیس آسیا افتخاری است/ به دنبال ایجاد کمپ گرمسیری برای تیم ملی هستیم.


ساعت: 18:49
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۹/۱۹
کد خبر: 1916998

علیرضا سهرابیان: انتخاب وحید مرادی به عنوان نایب رئیس آسیا باعث افتخار است/ به دنبال ایجاد کمپ گرمسیری برای تیم ملی هستیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ رئیس فدراسیون قایقرانی با مثبت ارزیابی کردن نتایج جام ملت های آسیا در تایلند برای کشورمان از برگزاری نشست هایی با کشورهای غرب آسیا در خصوص برگزاری اردوهای مشترک برای گسترش همکاری های مشترک ورزشی خبر داد.
علیرضا سهرابیان در گفتگو با پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان به تشریح برنامه های توسعه ای این فدراسیون در ابعاد مختلف پرداخت و در این راستا به دیپلماسی ورزشی با هدف گسترش همکاری های مشترک ورزشی در زیرمجموعه های این فدراسیون پرداخت. فدراسیون با سایر کشورها برنامه های تدوین شده را اعلام کرد.
وی در خصوص رایزنی های انجام شده در تایلند با چشم انداز همکاری های بیشتر با کشورهای غرب آسیا گفت: با برنامه ریزی هایی که در نظر گرفته ایم باید تلاش کنیم تا با کشورهای قزاقستان، ازبکستان، عربستان، عراق، پاکستان و هند همکاری کنیم. واقع در غرب آسیا تلاش می کنند با تبادل تجربیات در زیر مجموعه های این فدراسیون تعامل بیشتری داشته باشند.
رئیس فدراسیون قایقرانی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به درخشش رقبا در مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا گفت: تیم ملی متشکل از 13 قایقران در رده های سنی جوانان و بزرگسالان دختر و پسر موفق به کسب 3 طلا شدند. مدال و 5 مدال برنز در تایلند، نتایج آنها کار درخشان و قابل تاملی دریافت کردند که چشم انداز روشنی را برای این رشته ترسیم کرد.
وی نتایج کسب شده توسط تیم ملی قایقرانی کشورمان در مسابقات قهرمانی آسیا را بسیار ارزشمند دانست و تصریح کرد: نازنین ملایی در دسته یک نفره سنگین وزن بانوان و یک نفره سبک بانوان 3 مدال طلا و مهسا جاور و نازنین ملایی در دوضرب سنگین وزن 3 مدال طلا کسب کردند. .
سهرابیان ادامه داد: امیرحسین محمودپور در یک نفره سبک وزن مردان و یک نفره سنگین وزن مردان، تیم قایقرانی سبک وزن چهار نفره بانوان متشکل از شکیبا وقوفی، مریم امیدی پارسا، کیمیا زارعی و زینب نوروزی، حمیدرضا رضوانی در وزن دو نفره مردان و شیرزاد و شیرزاد. ابوالفضل ساتوتی و امیررضا عبدلی ایران در زوج مردان 5 مدال برنز کسب کردند.
وی با اشاره به اینکه کنگره انتخاباتی کنفدراسیون قایقرانی آسیا همزمان با مسابقات قایقرانی قهرمانی آسیا در پاتایا تایلند برگزار شد، گفت: وحید مرادی از ایران برای سومین دوره متوالی به عنوان نایب رئیس کنفدراسیون قایقرانی آسیا انتخاب شد.
رئیس فدراسیون قایقرانی با تاکید بر اینکه مرادی برای سومین سال متوالی موفق به کسب این عنوان شد، تصریح کرد: مرادی اولین بار در سال 2014 همزمان با بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی به این عنوان دست یافت و به این موفقیت افتخار می کنیم. .
سهرابیان با تاکید بر اینکه فصل زمستان باعث اختلال در تمرینات ورزشکاران می شود گفت: آمادگی ورزشکاران در طول سال نیازمند تمرینات مستمر و برگزاری اردوهای مستمر است.

دیدگاهتان را بنویسید