انتشار جدول حقوق و مزایای بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1403

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت از تصویب افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی در شورای دولت خبر داد و گفت: مستمری بگیری که دارای همسر و فرزند باشد برای سال جاری حداقل 10 میلیون تومان حقوق خواهد داشت. برای سایر سطوح، 22 درصد افزایش حقوق علاوه بر تعداد ثابتی که طبق روال هر سال بود اعمال خواهد شد.

علی بهادری جهرمی در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با تبریک روز کارگر، معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مطهری افزایش 35 درصدی و مستمری بگیر با یک همسر و یک نفر. کودک حداقل 10 میلیون تومان حقوق دریافت می کند. برای سطوح باقیمانده 22 درصد علاوه بر عدد ثابتی که هر سال مرسوم بود به تصویب هیأت وزیران رسید.

وی افزود: البته سایر مولفه های حقوق مانند مناطقی که سرپرستی خانواده و سایر هزینه های جانبی را بر عهده دارند، افزایش گاهی بیش از این مقدار بوده و افزایش قابل قبولی است و انشالله جبران هزینه ها خواهد بود. در طول ماه و سال این خانواده بزرگ متحمل شده است. و مستمری بگیران عزیز تامین اجتماعی اما حسن ایزدان (بازرس کانون مستمری بگیران تهران) با انتقاد از این تصمیم به ایلنا گفت: متاسفانه افزایش مصوب بسیار ناچیز است و آستانه حقوق همه مستمری بگیران به 10 میلیون تومان نرسیده است.

انتشار جدول حقوق و مزایای بازنشستگان تامین اجتماعی در سال 1403