انتصاب جالب و عجیب داوران پرتغالی مقابل طارمی!

البته این موضوعی نیست که به این زودی ها مطرح شود و همواره مورد انتقاد مهدی طارمی بوده است که حریف خود را بیهوده در محوطه جریمه به زمین زد. البته تمام این صحنه ها توسط داوران پنالتی پورتو گرفته نشد و در برخی صحنه ها داوران به صراحت به مهدی طارمی می گویند تو تقلب کردی! نکته ای که بارها از سوی خبرنگاران و حتی اعضای برخی تیم ها به مهدی طارمی نسبت داده شده و باعث ایجاد مشکلاتی برای این بازیکن و مهدی طارمی شده است.

گفته می شود در بحث و گفتگو بین داوران فوتبال پرتغال به ویژه در کمیته داوران، قرار بر این شده که از این پس برای صحنه هایی که در محوطه جریمه شبهه ایجاد می کند، نظر کمک داور ویدیویی جویا شود.

لیگ برتر پرتغال مجهز به VAR است و داوران در چنین صحنه هایی به راحتی می توانند نظر کمک داور ویدیویی را جویا شوند و سپس تصمیم نهایی را بگیرند. این مشکل توسط چندین تیم به کمیسیون داوران و داوران پرتغال پیشنهاد شد. حساسیت روی خطای مهدی طارمی در پورتو به بالاترین حد خود رسیده است و این تصمیم داوران پرتغالی علیه مهاجم تیم ملی فوتبال ایران طبیعی است و به نظر می رسد هر دیدار با مهدی طارمی در محوطه جریمه یک خطا یا یک خطا نیست. پنالتی

نمی توان انکار کرد که انتقادات و اعتراضات تیم های حاضر در لیگ برتر پرتغال به مهدی طارمی، داوران را نسبت به این بازیکن ایرانی حساس کرده است.

دیدگاهتان را بنویسید