انتصاب سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان


ساعت: 10:33
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1897960

هونگ سونگ هو از کره به عنوان سرمربی تیم های ملی تیراندازی با کمان انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی فدراسیون تیراندازی با کمان، هونگ سونگ هو سرمربی کره تیم ملی تیراندازی با کمان کشورمان را برعهده گرفت.

وی دیروز وارد ایران شد و مورد استقبال دکتر شعبانی بهار قرار گرفت و کار خود را رسما آغاز کرد. قرارداد او 6 ماهه است و در صورت توافق طرفین، این قرارداد تا پایان المپیک 2024 پاریس تمدید خواهد شد.

آقای هونگ سونگ هو یکی از معدود مربیان تیراندازی با کمان در جهان است که توانایی تمرین تیراندازی با کمان ریکرو و ترکیبی را به طور همزمان دارد. وی سال ها رکورددار 4 مسافت در کره جنوبی بود و پس از پایان دوران ورزشی خود در رشته ریکرو به کامپوند روی آورد و در آنجا نیز افتخارات زیادی کسب کرد. پس از دوران ورزشی خود به مربیگری روی آورد و در کره جنوبی مربی کرلینگ و کامپوند شد. در حال حاضر شاگردان او 2 کماندار کامپوند از تیم ملی کره جنوبی هستند.

در سال 1998 در رشته ریکرو قهرمان جهان شد و در بخش تیمی نایب قهرمان شد. آقای هونگ به عنوان مربی کامپوند و ریکرو تیم ملی کره جنوبی در مسابقات جهانی پارالاکس 2021 شرکت کرده است.

قرار است چند مربی ایرانی در کنار آقای هونگ حضور داشته باشند تا بتوانیم در آینده از ظرفیت مربیان ایرانی در تیم های ملی استفاده کنیم. وی امروز در اردوی تیم های نوجوانان و جوانان حضور خواهد داشت و از نزدیک روند تمرینی تیراندازان را زیر نظر خواهد داشت.

دیدگاهتان را بنویسید