انتصاب نماینده معاون اول رئیس جمهور در آغاز پویش احیای واحدهای اقتصادی

ساعت: 16:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۱
کد خبر: 1799812

معاون اول رئیس جمهور طی حکمی سید امیرحسین مدنی را با حفظ سمت «نماینده معاون اول رئیس جمهور در راه اندازی و مدیریت نهضت احیای واحدهای اقتصادی» منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ نماینده معاون اول رئیس جمهور برای راه اندازی و مدیریت نهضت احیای واحدهای اقتصادی منصوب شد.

متن کامل حکم محمد مخبر و مهمترین وظایف محوله به شرح زیر است:

جناب دکتر سید امیر حسین مدنی

در راستای سیاست‌های دولت سیزدهم برای خنثی‌سازی تحریم‌ها و رونق اقتصاد، لزوم ایجاد مکانیزمی انعطاف‌پذیر، چابک، مسئولانه و ساده برای پایش محیط‌زیست و اقدامات و تصمیم‌گیری‌های به‌موقع و هوشمندانه با هدف احیا، نوسازی و فعال‌سازی فعالیت‌های اقتصادی ضروری است. غیرفعال و نیمه فعال با مشارکت جدی مردم و جوانان و استفاده حداکثری از اختیارات، ظرفیت ها، توانمندی ها و توانمندی های شوراهای عالی، ستادی، وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی، بانک ها، شرکت های دولتی، نهادهای عمومی و انقلابی. به سمت «نماینده معاون اول رئیس جمهور در راه اندازی و مدیریت نهضت احیای واحدهای اقتصادی» منصوب می شوید.

وظایف اصلی به شرح زیر است:

1. ایجاد بستر مناسب اقتصادی، قانونی، اجتماعی، فناوری، زیست محیطی برای نقش آفرینی مردم، جوانان، طبقه متوسط ​​و بخش خصوصی برای شناسایی و احیای واحدهای اقتصادی، تولیدی، صنعتی و خدماتی با حوزه های کم اولویت.

2. ایجاد سازوکارهای هوشمند لازم برای هماهنگی، هماهنگی، تعامل و هم افزایی وزارتخانه ها، دستگاه های اجرایی، بانک ها و مؤسسات مالی، ستادی و شوراهای عالی برای حمایت و جلوگیری از احیاء و فعال سازی واحدهای غیرفعال و نیمه فعال.

3- طراحی و پیاده سازی نرم افزار و بستر مدیریتی لازم برای مشارکت مردم، اساتید دانشگاه، نخبگان دانشگاهی و صنعتی، نهادها و دستگاه های اجرایی.

4- طراحی بستر مناسب و منعطف برای بهره گیری از روش های نوین و دانش بنیان در امور مالی، بازاریابی، فناوری، مدیریت و حقوق برای ارتقای بهره وری واحدهای اقتصادی.

5- نظارت، پایش و ارزیابی عملکرد دستگاه های فوق و گزارش دهی دوره ای.

بدیهی است کلیه دستگاه های ذیربط در شمول این حکم موظف به همکاری و هماهنگی می باشند.

امید است با اتکال به الطاف خداوند متعال و رعایت اصول عدالت محوری، انقلابی گری، مردم سالاری، پاکی و فساد ستیزی و قانون مداری حکومت مردمی در اجرای مسئولیت های خود موفق باشند.

انتهای پیام/ ک

دیدگاهتان را بنویسید