انتقاد از انتخاب وزن دهدار و زارعی و حمایت از علی حسینی برای جام جهانی کلمبیا


ساعت: 18:07
تاریخ انتشار: 08/03/1401
کد خبر: 1905910

جلسه کمیته فنی وزنه برداری با حضور اعضای کمیته فنی و سرمربی تیم ملی وزنه برداری برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ کمیته فنی فدراسیون وزنه برداری برای بررسی عملکرد تیم های ملی در مسابقات قهرمانی بزرگسالان آسیا و سیاست گذاری برای اعزام آنها به مسابقات جهانی کلمبیا در قالب دو جلسه جداگانه به مدت 3.5 ساعت تشکیل جلسه داد.

اولین جلسه به مدت 150 دقیقه با حضور حسین رضازاده، حسین توکلی، بهداد سلیمی، نواب نصیرشلال، بهمن زارع، سید کمال موسوی، حسین مغی (اعضای کمیته فنی) و سعیدعلی حسینی (سرمربی مردان) برگزار شد. تیم).

در این جلسه ابتدا سازوکار دعوت از ملی پوشان مورد بحث و بررسی قرار گرفت و به این نتیجه رسیدند که بعد از جام جهانی ملاک انتخاب نظام انتخابی و حضور در مسابقات قهرمانی کشور و لیگ باشد.

موضوع بعدی مربوط به عملکرد این تیم در مسابقات قهرمانی آسیا بود که در این بخش عملکرد تیم به صورت نفر به نفر بررسی شد. کمیته فنی انتقادات عمده ای به انتخاب اوزان مربوط به محمد زارعی و رضا دهدار داشت که مورد قبول سرمربی نیز قرار گرفت. سیدعلی حسینی در پایان از عملکرد فنی تیم با توجه به زمان آماده سازی 2 ماهه ابراز رضایت کرد، اما نظر کمیته فنی این بود که با اعزام کامل تیم و تلاش برای کسب عنوان قهرمانی، نتیجه به دست آمد. رضایت بخش نیست و با توجه به استراتژی تیم، بهتر است در مورد برخی وزنه ها تصمیم بهتری گرفته شود.

آخرین قسمت این جلسه در مورد کیفیت حضور تیم در مسابقات جهانی بود و مقرر شد اولویت اصلی اعزام نفرات اوزان المپیک 89، 102 و فوق سنگین و سایر نفرات به کلمبیا اعزام شوند. اگر فرصتی برای کسب مدال وجود دارد.

در پایان این جلسه کمیته فنی حمایت همه جانبه خود را از سرمربی تیم ملی تا پایان جام جهانی اعلام کرد و به سعیدعلی حسینی در انتخاب بازیکنان و اجرای برنامه های اردو اختیارات کامل داد.

دومین جلسه با حضور کوروش باقری مدیر تیم های ملی وزنه برداری با موضوع بررسی عملکرد تیم ملی بانوان و به مدت یک ساعت برگزار شد.

کوروش باقری در این جلسه با اشاره به مدال سیدا الهام حسینی و اینکه 5 نفر از 7 تیم نسبت به بازی های همبستگی دولت اسلامی افزایش رکورد داشتند، گفت: رکوردها تا بازی های آسیایی از طریق هانگژو بانوان همچنان قابل قبول نیست. باید به طور خاص تر نگاه کرد او توانست به اهداف مورد نظر دست یابد.

در خصوص جام جهانی کلمبیا مقرر شد تیم بانوان با کیفیت و حداکثر 3 یا 4 نفر به کلمبیا اعزام شود و در صورت رسیدن به رکوردهای مورد نظر نفرات دیگری به لیست نهایی اضافه شوند.

دیدگاهتان را بنویسید