انتقاد از رودی زاستد همچنان ادامه دارد

انتقاد از رودی زاستد همچنان ادامه دارد

ادموند اختر در خصوص دیدار شب گذشته استقلال و گل گهر گفت: استقلال در این بازی خیلی خوب بازی کرد و آنچه که انتظار می رفت این بود که یک برنده 6 امتیازی از این بازی بیرون بیاید که استقلالی ها این کار را کردند. این دیدار در مسیر قهرمانی بسیار موثر بود و خوشبختانه 3 امتیاز کسب شد.

وی با اشاره به شکست پرسپولیس و اینکه این موضوع به سود استقلال است، گفت: پرسپولیس با تیم سختی بازی کرد. نفت آبادان موفق شد نتیجه خوبی بگیرد و 3 امتیاز و کار مهم را به سود استقلال بگیرد. 6 امتیاز در 9 هفته مانده به پایان مسابقات فاصله خوبی است.

مهاجم سابق استقلال تاکید کرد: البته 9 هفته بازی سخت برای استقلال در پیش است. چون هیچکس انتظار قهرمانی در نفت پرسپولیس را نداشت. اگر قرار باشد رقبا دست کم گرفته شوند و بازیکنان از شب گذشته در باد بخوابند، استقلال ضربه سنگینی خواهد خورد. مطمئنم برای مدیریت و کادر فنی که استقلالی هستند این اتفاق نمی افتد اما این یک هشدار است. تمام بازی های استقلال در هفته های آینده با تیم هایی است که مدعی شانس و سقوط نیستند. بازی رو در رو با پرسپولیس هم خیلی مهم است.

اختر گفت: استقلال سال هاست که قهرمان نشده و خیلی مهم است که به هدفش برسد. امیدوارم تا پایان مسابقات اشتباهی رخ ندهد و اعضای تیم کاری نکنند که به راحتی قهرمانی را از دست بدهند.

او گفت: هفته گذشته منتقد رودی زاستد نبودم و او در بازی دیشب عملکرد خوبی نداشت. این بازیکن به دلیل عقد قرارداد توانایی های لازم را نداشت. من از قبل می گویم او کیفیت خوبی دارد و آنچه کادر فنی می خواهد انجام می دهد اما با او قرارداد بسته شده تا بازیکنان بومی تاثیرگذار باشند.

مهاجم دهه 70 استقلال یادآور شد: مطمئنم اختلاف زستد با آرمان رمضانی 2 درصد بیشتر نیست اما قرارداد این دو بازیکن را مقایسه کنید. من یک جایی دیدم که هزینه اسکان این بازیکن خارجی بالای 1.5 میلیارد است، کل هزینه آکادمی استقلال آن رقم نیست. من به توانایی های این بازیکن اعتراض نکردم، شاید او 5 سال پیش بازیکن بسیار خوبی بود و اگر شرایط برای امسال وجود داشت هرگز به ایران نمی آمد. من می گویم به بازیکن خارجی نباید زمان زیادی داد، چون باید از بازیکنان ایرانی بهتر باشد.

اختر تاکید کرد: رمضانی با 10 برابر قرارداد کمتر از زستد دقیقا کارایی این بازیکن است. به نظر شما چرا من از یامگا ناراحت نیستم؟ چون بازیکن خوبی است و قبلا گل های مهمی برای استقلال به ثمر رسانده است. تیمی با 30 میلیون هوادار باید بازیکن خارجی باشد که انتظارات هواداران را هم برآورده کند. قبول دارم کادر فنی از او راضی است و تیم در بالای جدول است و انتقاد از کادر فنی در این شرایط خوب نیست اما باز هم می گویم زستد به خوبی قراردادی که امضا کرده نیست.

دیدگاهتان را بنویسید