انتقاد پرکس از طالب ریکانی؟

2 شهریور امسال رضا پرکاس از سمت خود در صنعت نفت آبادان رها شد تا پس از دو ماه و پانزده روز به عنوان اولین مربی اخراجی بیست و دومین دوره لیگ برتر لقب بگیرد. این سرمربی که پیش از این سابقه داوری را در کارنامه دارد، نتوانست «هماهنگی» مورد نظرش را در زمین پیاده کند.

با این حال، باشگاه صنعت نفت این استعفا را به دلیل موافقت پرکاس با جدایی دانست.

در همین رابطه رضا پرکاس امروز در یک برنامه تلویزیونی دلایل جدایی خود از زردپوشان آبادانی را بیان کرد و به افرادی اشاره کرد که به نوعی فضا را متشنج کردند تا او نتواند به موفقیت برسد. وی در حالی که به دلیل مسائل حقوقی از افراد نام نمی برد، جزئیاتی را ارائه کرد که در مجموع بیشتر به طالب ریکانی اشاره می کند:

* شعار علیه من در بازی نفت مسجد سلیمان؟ عده ای جو را متشنج کردند، می توانستند در جمع بازیکنان، مدیریت باشگاه و… باشند. حتی 2 روز قبل از بازی هم جو را متشنج کردند.

* در آلمان و در مدرسه نظام کار کردم. هر تیم فوتبالی باید یک کاپیتان مربی داشته باشد.

* برخی از بازیکنان می خواستند خارج از محدوده وظایف خود اقدام یا دخالت کنند. این افراد گفتند که ما رابط بین تیم، مدیران و مربیان هستیم. رابط های بازیکن یا کاپیتان فقط در مستطیل سبز معنا می یابد.

* نقش بازیکن مشخص و متفاوت از کادر فنی و دستیار است.

* برخی از بازیکنان مادام العمر با یک سیستم رفته اند، شاید الان نتوانند با سیستم معمول مدرسه آلمانی من بروند و برایشان سخت باشد.

اما نباید فراموش کرد که در این بین پرکاس مذاکرات جدی با رضا آذری داشت و قصد داشت از این بازیکن در پست طالب ریکانی استفاده کند اما در آخرین لحظات پشیمان شد!

دیدگاهتان را بنویسید