انتقال بزرگ استقلال و فولاد؟ توضیحات پرسپولیس برای بمب استقلالی ها

انتقال بزرگ استقلال و فولاد؟  توضیحات پرسپولیس برای بمب استقلالی ها

فولاد یکی از جذاب ترین تیم های نقل و انتقالات زمستانی است و بازیکنانش علاوه بر تلاش برای خرید بازیکنان کلیدی، مورد توجه سایر تیم ها از جمله پرسپولیس و استقلال هستند.

در شرایطی که گفته می شد انتقال صالح حردانی در ازای رشید مظاهری به استقلال قطعی شده است، حمیدرضا گرشبسبی این خبر را تکذیب کرد و درباره دیگر مسائل این باشگاه اظهار نظر کرد.

* بازیکنان در نیم فصل اول آزاد نیستند

وی درباره روند واگذاری فولاد گفت: همیشه بحث نقل و انتقالات مطرح است. در نیم فصل خیلی از بازیکنان آزاد نیستند و قراردادشان معتبر است و ما در ابتدای فصل به دلیل جریمه ها و بسته بودن پنجره نتوانستیم بازیکن بگیریم و حدود 45 درصد از ترکیب اصلی تیممان. قبل از شروع فصل تقسیم شده بودند.ما باید آن را می پذیرفتیم.

* فقط گردان و آلاچیق خرید ماست

وی در خصوص خریدهای جدید فولاد گفت: به دنبال تقویت تیم هستیم و با توجه به اینکه باید در لیگ قهرمانان آسیا آبرومندانه بجنگیم، جلسات متعددی با کادرفنی داریم و در حال بررسی شرایط برای تقویت تیم هستیم. ، اما نه در سطح لیگ قهرمانان آسیا در حد معمول. هیچ اتفاقی تاکنون نیفتاده است و همه چیز را در سایت رسمی اعلام کرده ایم مانند جذب کلبه و شهاب.

* اگر بازیکنی بخرید، تقسیم عادی خواهد بود

گرشاسبی در خصوص تقسیم بندی احتمالی بازیکنانی مانند مرادیان گفت: بازیکنانی هستند که در لیست حضور دارند و البته اگر بازیکنی به لیست اضافه شود، با توجه به اینکه ظرفیت بزرگسالان 20 نفر است و 20 بازیکن ما پر هستند. جای خالی بازیکنان جدید برای ورود به لیست است و این طبیعی است وگرنه طبق قوانین سازمان لیگ ما ظرفیت اضافه کردن بازیکن را ندارید. با نظر و هماهنگی کادرفنی مشورت می کنیم تا خدای ناکرده بهترین ها را برای باشگاه رقم بزنیم. بازیکنانی که در سایت اعلام کردیم به باشگاه اضافه شده اند و هنوز کسی نرفته است.

* مشاهری درخواست غیرعادی داشت

وی با اشاره به مذاکره با رشید مظاهری تصریح کرد: با باشگاه استقلال توافق کردیم که آقای رشید مظاهری اضافه شود و باشگاه استقلال نیز اجازه داد تا با ایشان صحبت کنیم. روزی که آقای مظاهری شرایطی را مطرح کردند که مورد قبول کادرفنی و باشگاه قرار نگرفت. حالش را مال خودش اعلام نکنیم.

* نکونام با جدایی شیمبا مخالفت کرد

حمیدرسا گرشاسبی درباره انتقال لوسیانو پریرا به پرسپولیس گفت: در این خصوص نامه دادند اما کادرفنی ما به شدت با این موضوع مخالف بودند زیرا شیمبا تنها مهاجم ما برای لیگ قهرمانان آسیا است.

* آقایان در قرارداد حردانی فسخ کردند

مدیرعامل فولاد صبح امروز در پاسخ به سوالی درباره آذری درباره وضعیت فولاد به وی گفت: در دوره آقای آذری بیشتر قراردادها یک ساله بود و وقتی به ما گفتند بیایید و مسئولیت را بر عهده بگیرید پنجره فولاد بسته شد و فولاد منع شد. نقل و انتقالات به مدت دو سال و قرارداد 17 بازیکن به پایان رسیده بود و بیش از 40 درصد از بازیکنان اصلی مانند فروزان، عارف آقاسی، نیک نفس، فرشاد احمدزاده، شروین بزرگ و حسین ابراهیمی از تیم جدا شده بودند. این بازیکنان ناپدید شده اند و ما شاهد فسخ قرارداد 13 بازیکن کلیدی دیگر هستیم و همگی در حال مذاکره با باشگاه های دیگر هستند و دیدیم که صالح حردانی که در حال حاضر مورد بحث است در ابتدای فصل در حال مذاکره با استقلال است. فصل. و ما پیگیری کردیم و گفتیم قراردادی وجود دارد، درست است؟ دیدیم که بند فسخ قرارداد یک طرفه در قراردادش پیش بینی شده بود که اگر باشگاهی مبلغی را پرداخت کند می تواند یک طرفه فسخ کند و دیدیم که با این شرایط فولاد به دسته اول می رود.

* توافق با این بازیکنان سخت بود

وی افزود: آبشک، شیمبا، کولیبالی و حیدریه در حال جدایی هستند. موسوی و انصاری هم می خواستند به ترکیه بروند. خدا می داند برای نجات این بازیکنان چه کردیم چون وقت نداشتیم. وقتی باشگاهی محروم می شود و پنجره آن بسته می شود، نمی توانید بازیکن جدیدی بگیرید، اما می توانید با بازیکنانی که داشته اید و قراردادشان به پایان رسیده است، به توافق برسید. جدا از ضررهایی که باشگاه متحمل شد، وقتی بازیکن بداند که شما فقط می توانید آن را تمدید کنید، معامله کمی دشوارتر می شود.

* چرا درباره قرارداد حردانی صحبت نمی کنید؟

گرشبسبی درباره قرارداد حردانی گفت: صالح حردانی که حالا مدعی قرارداد دو ساله است چرا درباره دلیل بند جدایی در قراردادش صحبت نمی کند. اوایل فصل می گفتند استقلالی ها می خواهند او را جذب کنند اما دیدیم بله، بندی در قراردادش وجود دارد که با مبلغی می تواند به هر تیمی برود. بلافاصله با صالح جلسه گذاشتیم، او در اردوی تیم ملی بود اما بلافاصله با او قرارداد جدیدی بستیم تا این پایتخت فوتبال خوزستان را نزد خود نگه داریم. ما می توانیم تیم را حفظ کنیم و او تا پایان این فصل قرارداد دارد در فولاد می ماند. انتظار می رود این سوالات صادقانه تری بیان شود و بدون شک در ذهن هواداران و مردم ایجاد شود. همه هواداران می دانستند باشگاه چگونه است و می گفتند همه بازیکنان رفته اند. ما همه مشکلات و محرومیت ها را پشت سر گذاشته ایم و باید صادقانه صحبت کنند.

* تلاش می کنیم بازیکنان خوبی پیدا کنیم

وی خطاب به هواداران گفت: ما برای تقویت تیم ناامید هستیم و انتظار داریم هواداران صبور باشند و علاقه ای به شایعات، موج سواری، تخریب و حسادت نداشته باشند. شبانه روز با کادرفنی و هیات مدیره کار می کنیم تا خدای نکرده بازیکنانی در سطح فولاد و مناسب لیگ قهرمانان آسیا اضافه کنیم. سخت است چون نیم فصل است و همه بازیکنان قرارداد دارند و ما به عنوان بازیکنان باکیفیت و برابر باشگاهی را می خواهیم که کمتر خوشحال باشد یک بازیکن با کیفیت را به راحتی از دست بدهد. ما تمام تلاش خود را می کنیم و امیدواریم اقوام آتش گرفته اینطور قضاوت نکنند و افکار خود را به سمتی هدایت نکنند که هواداران را نگران کند. فولاد به اندازه کافی آسیب دیده بود و با شمشیر، تیر و شلاق مورد اصابت قرار گرفت و اکنون در حال بهبود است تا از زمین بلند شود. لطفا دیگر به این تیم اولیه شلیک نکنید.

* شما باید مزایای فولاد را برآورده کنید

حمیدرضا گرشاسبی در پایان درباره احتمال خروج بازیکنان از این تیم گفت: اگر قرار است معاوضه ای انجام شود باید تمام منافع باشگاه فولاد در نظر گرفته شود. ما به بازیکن نیاز داریم و باید شایسته نماینده کشور در لیگ قهرمانان آسیا باشیم. می‌توانیم در صورت از دست دادن حضور دو باشگاه در فصل آینده با افزایش شانس، شانس سایر تیم‌های حاضر در لیگ قهرمانان آسیا را با موفقیت افزایش دهیم و نماینده شایسته‌ای برای فوتبال، باشگاه‌ها و کشور باشیم. .

دیدگاهتان را بنویسید