دلیل لغو انتقال بمب بزرگ استقلال مشخص شد

دلیل لغو انتقال بمب بزرگ استقلال مشخص شد

حمیدرضا گرشاسبی در خصوص آخرین وضعیت انتقال صالح حردانی به استقلال گفت: حردانی تا پایان فصل با فولاد قرارداد دارد و همچنان در فولاد است و اگر قرار است معاوضه ای انجام شود باید فولاد را داشته باشند. در حال حاضر او را با هیچ یک از بازیکنان استقلال معاوضه نمی کنیم. البته آرش رضاوند به جز معاوضه باید رضایت نامه اش را می گرفت و به فولاد می آمد و بحثی برای انتقال نداشتیم.

وی گفت: ابتدا ارسلان مطهری، رشید مظاهری و روزبه چشمی برای معاوضه در نظر گرفته شدند اما بعد نظرشان را عوض کردند و بازیکنان را برای بحث عوض کردند و آرش رضاوند و متین کریم زاده را که ما هم هستیم مطرح کردند. قبول نکردیم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که صحت دارد حردانی درخواست دریافت کل مبلغ قرارداد جدایی خود را داشته است؟ او گفت که 60 درصد مبلغ قرارداد جدایی اش را می خواهد، اما تاکنون 30 درصد از قراردادش را دریافت کرده است. اصولاً در حال حاضر این مبادله انجام نمی شود.

وی افزود: در حال حاضر بحث انتقال او به استقلال بحث برانگیز است مگر اینکه کادرفنی ما بازیکنان دیگری از استقلال را برای معاوضه پیشنهاد دهد و پس از بررسی باشگاه باید ببینیم چطور پیش می رود و چه سودی برای باشگاه دارد.

گرشبسبی در پایان گفت: او در حال حاضر تیمش را برای بازی با پرسپولیس در سوپرجام در 18 بهمن ماه آماده می کند که امیدوارم نتیجه این بازی و موفقیت در این دیدار از این فولاد باشد. “

دیدگاهتان را بنویسید