بمب انتقال مواد منفجره؟ جنگ پرسپولیس و استقلال آغاز شد

بمب انتقال مواد منفجره؟  جنگ پرسپولیس و استقلال آغاز شد

سعید عزت اللهی در تمام فصول نقل و انتقالات سال های اخیر مورد توجه همه باشگاه های بزرگ بوده است. آرزوی هافبک تیم ملی ادامه فوتبال در خارج از ایران بود. اگرچه او با لباس های باشگاهی خود درخشش چندانی نداشت، اما تمایل چندانی برای حضور نداشت.

حالا با شروع فصل نقل و انتقالات بارها شایعه پیشنهاد باشگاه های مختلف بزرگ ایرانی به سعید عزت اللهی شنیده می شود اما جالب اینجاست که متوجه شدیم یحیی گل محمدی بیش از همه سال های گذشته در تمایل خود برای جذب سعید عزت اللهی جدی است. البته محدودیت بودجه 20 میلیاردی باشگاه با توجه به فعالیت سپاهان و تراکتورسازی در بازار نقل و انتقالات، مانع بزرگی برای این انتقال و مذاکرات آن خواهد بود.

بر اساس شنیده ها، یحیی گل محمدی دو لیست سه نفره به نام های الف و ب برای فصل نقل و انتقالات امسال به باشگاه پرسپولیس ارائه کرده است. نام سعید عزت اللهی در اولین لیست او بود.

با توجه به برنامه ریزی مدیران باشگاه پرسپولیس برای حضور پررنگ در آسیا (علی رغم امید به تایید مدارک جواز حرفه ای در آخرین مرحله)، یحیی می خواهد با کمک این تیم تیمی را در رده مدعیان قهرمانی آسیا ببندد. مدیریت با توجه به هزینه های هنگفت چند میلیارد دلاری باشگاه های عربستانی، نام سعید عزت اللهی نیز در لیست بازیکنانی است که می خواهد با آنها قرارداد ببندد.

عزت اللهی که تا این لحظه در اردوی تیم ملی حضور داشت، با باشگاه های مختلف مذاکره مستقیمی نداشته و هنوز مشخص نیست چه برنامه ای برای آینده فوتبالی اش دارد. او در روزهای آینده قطعا به یکی از مهره های تاثیرگذار در بازار نقل و انتقالات تبدیل خواهد شد. از سوی دیگر گفته می شود جواد نکونام نیز با سعید عزت اللهی گفت و گو کرده است. رابطه نکونام و عزت اللهی از زمان تیم ملی خوب بوده و به نوعی سعید جایگزین او در تیم ملی شد. گفته می شود جواد قبل از انتصاب رسمی به عنوان سرمربی استقلال، عزت الهی را خط هافبک استقلال می دانست. حالا باید منتظر ماند و دید کدام تیم برنده دربی سعید می شود؟ بدون شک حضور عزت اللهی در خط هافبک استقلال یا پرسپولیس می تواند تعادل را به نفع آن تیم بر هم بزند.

دیدگاهتان را بنویسید