انسداد آبراه بزرگراه همت موجب جاری شدن سیل در شهر جهان نما کرج شد / پاکسازی گل و لای یک روزه

ساعت: 14:10
تاریخ انتشار: 1400/08/15
کد خبر: 1782030

گلم رضوانی گفت: سیل اخیر در شهر جهاننما به گفته شهروندان در کمتر از 10 ساعت جمع آوری شد و خوشبختانه مشکلی برای مردم ایجاد نشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ معاون خدمات شهری شهرداری کرج در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: با توجه به اینکه سازمان هواشناسی بارش باران را پیش بینی کرده است، مناطق 10 گانه شهرداری کرج در آماده باش هستند.

گلم رضوانی افزود: ورود گل و لای به داخل شهر در شهرستان جهان نما به دلیل وقوع سیلاب قبل از ساعت است. پس از ساخت سدها توسط حوضه آبریز البرز، تنها گل و لای با رواناب ادغام شد و وارد قسمتی از ساعت شد.

وی بیان کرد: در دو سال گذشته سیل زدایی در کلاف الفک 7 روز طول کشید تا پاکسازی شود اما سیل اخیر در شهر جهاننما به گفته شهروندان در کمتر از 10 ساعت جمع آوری شد و خوشبختانه مشکلی وجود ندارد. برای مردم ایجاد شده است.”

رضوانی بیان کرد: با توجه به احداث بزرگراه همت، برخی از آبراه ها بسته شد و مسیرهای طبیعی تغییر کرد، اما روان آب ها به سمت پارک جهان نما هدایت شد تا سیلاب های بعدی در این انبار جمع آوری شود.

وی گفت: رودخانه های دلمبر و درازرود در صورت وقوع سیلاب از آبراهه های کرج محسوب می شوند و طغیان به دلیل اختلال در مسیرهای آبی بزرگراه همت است که با هدایت آب مشکل برطرف شده است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید