انفجار بمب فتح الله زاده در استقلال با خرید کلان!

انفجار بمب فتح الله زاده در استقلال با خرید کلان!

علی فتح الله زاده مدیرعامل باسابقه استقلال که اخیرا به جای مصطفی آجورلو سکان هدایت این باشگاه را برعهده گرفت، یکی از مدیرانی است که تیم هایش در سال های حضورش در این باشگاه همواره بهترین پلی سازان فوتبال ما را داشته اند.

بازیکنانی از جمله میتبی جباری از مطرح ترین هافبک های بازی ساز استقلال در سال های اخیر بوده اند که یا خودشان برای این تیم گل می زدند یا در هر بازی موقعیت های متعددی ایجاد می کردند و یا در گلزنی مهاجمان استقلال موثر بودند. باشگاهی که در چند فصل متوالی آقای گلهای از جمله رضا عنایتی و آرش برهانی را به فوتبال ایران معرفی کرد، همیشه هافبک هایی در بین اعضای خود داشته که در سال های اخیر می تواند تنها یک بازیکن باشد.

از باشگاه استقلال، علی فتح الله زاده که به گفته خودش فوتبال را خیلی خوب می شناسد، ظاهراً به دلیل آمار کم گلزنی مهاجمان استقلال، کمبود یک هافبک بازیکن را در بین بازیکنان این تیم احساس کرده و از همکارانش در بخش ورزش و اجرایی خواسته تا شرایط را فراهم کنند. در نیم فصل نقل و انتقالات لیگ برتر، یک بازیساز به ترکیب استقلال اضافه شود.

با توجه به حضور موفق علی کریمی در لیگ برتر هجدهم و نوزدهم در تیم استقلال و آقای گلی دیاباته در فصل نوزدهم همزمان با حضور علی کریمی در هافبک های استقلال، گفته می شود. مدیرعامل جدید باشگاه استقلال در تلاش است تا علی کریمی را در نیم فصل زمستان به این تیم بیاورد. البته علی کریمی هم اکنون بازیکن تیم الدحیل قطر است که به صورت قرضی در تیم کایسری اسپور ترکیه بازی می کند.

اردوی استقلال همچنین گزارش داد که ساپینتو بازیساز خارجی مورد نظر که قصد دارد تابستان امسال او را به استقلال بیاورد نیز یکی از گزینه های احتمالی برای اضافه شدن به بازیکنان این تیم در نیم فصل زمستان است.

مدیرعامل جدید باشگاه چه تصمیمی خواهد گرفت و آیا قصد دارد بمب هایی را که در آن تخصص دارد منفجر کند، در روزهای آینده و پس از جلسه هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص خواهد شد. نام های بزرگ در بین ملی پوشان می گذرد یا نه!

دیدگاهتان را بنویسید