منتظر انفجار بمب های فتح الله زاده در استقلال هستیم

منتظر انفجار بمب های فتح الله زاده در استقلال هستیم

علیرضا اکبرپور درباره تغییرات مدیریتی باشگاه استقلال گفت: فتح الله زاده مدیری شناخته شده است و بازگشت او به عنوان مدیرعامل باشگاه استقلال را به فال نیک می گیرم. حاجی را خیلی وقت است می شناسم. او مرا به استقلال آورد تا شاگرد ناصرخان حجازی شوم و روزهای خوبی را با پیراهن آبی بگذرانم.

وی افزود: فتح الله زاده کاملا مستقل است و با جان و دل برای موفقیت تیم تلاش کرده و در دوره های گذشته زمان زیادی را برای موفقیت این تیم اختصاص داده است. امیدوارم برنامه هایش محقق شود و به بزرگترین هدف استقلال یعنی قهرمانی در آسیا و کسب ستاره سوم جامعه جامه عمل بپوشاند.

اکبرپور در ادامه خاطرنشان کرد: شایعاتی مبنی بر جانشینی آجورلو به گوش می رسید و من از هفته گذشته چنین شایعاتی را شنیدم. آزورلو در دوران حضورش در استقلال عملکرد بدی نداشت و آبی پوشان قهرمان لیگ برتر شدند. تیم هیچ مشکل مالی نداشت. اما می خواستیم از بازیکنانی که تنبیه شده بودند حمایت کند اما متاسفانه این کار را نکرد و بازیکنان را تنها گذاشت.

بالاخره مهاجم سابق استقلال گفت: به هر حال مدیریت باشگاه تغییر کرده و حالا در راس مدیریت حاجی فتح الله زاده است که عاشق بمب و انفجار است. این فصل هم شرایط پرسپولیس را داریم. امیدوارم حاجی کمک کند استقلال دوباره قهرمان لیگ برتر شود و در آسیا هم به موفقیت برسد. نکته خیلی مهم این است که ما منتظریم حاجی دوباره بمب را منفجر کند.

دیدگاهتان را بنویسید