انفجار تروریستی در مسجد قندهار و کشته شدن نمازگزاران غیر انسانی / خاموش است

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ ماموستا فایک رستمی ، نماینده مردم کرد در مجلس خبرگان رهبری ، در مصاحبه با کردتودی ، جنایات گروه های تروریستی و داعش در انفجار مسجد فاطمیه در قندهار افغانستان را محکوم کرد و به همه مسلمانان تسلیت گفت. بین مسلمانان و دشمنی قبایل مختلف مسلمان با یکدیگر از دیرباز تحت رهبری دشمنان اسلام و دولت های استعماری ایجاد شده است و تا به امروز آنها جنایاتی در جهان اسلام مرتکب شده و خون هزاران و هزاران بیگناه را ریخته اند.

ماموستا رستمی گفت: سکوت در برابر چنین جنایاتی مجاز نیست و هر مسلمانی باید این جنایات علیه بشریت ، ضد بشری و ضد اسلام را محکوم کند و اگر همه به وظیفه خود در این زمینه عمل کنند ، این جنایتکاران هرگز قادر به انجام چنین کاری نخواهند بود. جنایات “من نتوانستم پیدا کنم.

وی گفت: “هرکس یک انسان یا یک روح بی گناه را بکشد مانند کشتن تمام بشریت است و هرکه انسانی را از مرگ نجات دهد مانند نجات همه انسان ها است.”

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری کشتار مسلمانان در کشورهای اسلامی را محکوم کرد و افزود: “جهان استکبار و صهیونیست ها باید پاسخگوی این جنایت باشند که در آن شما خون بسیاری از بیگناهان و مظلومین را ریختید. مردم..

ماموستا رستمی سکوت جامعه بین المللی ، سازمان حقوق بشر و برخی کشورهای مسلمان جهان در برابر اقدامات غیرانسانی و جنایتکارانه داعش را محکوم کرد و گفت: سکوت این کشورها جنایات و جسارت داعش را در برابر مظلومان و بی دفاع افزایش می دهد. ملتهای افغانستان “

وی با اشاره به اینکه اسلام با هر جنگ و خونریزی مخالف است و جنگ در اسلام تنها در راه خدا است و برای نجات مومنان و مستضعفین افزود: این کار را انجام دهید.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان گفت: حادثه دلخراش مسجد قندهار برای دومین بار قلب مسلمانان سراسر جهان را لمس کرد و همه کشورهای اسلامی و کسانی که شعار دموکراسی سر می دهند ملزم به از بین بردن چنین مسائلی هستند. جنایات وحشیانه از هر گروه فرقه ای. «زیرا گروه های تروریستی در قالب داعش ، با حمایت استکبار جهانی و اسلام ستیزان تحت پوشش اسلام ، اقدامات وحشیانه و غیر انسانی را در میان مسلمانان مرتکب شده و اسلام هراسی را مورد تعقیب قرار می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید