انهدام باندهای اسلحه و مهمات در بدو ورود به کشور


ساعت: 15:11
تاریخ انتشار: 08/07/1401
کد خبر: 1906835

فرمانده مرزبانی فرجه گفت: مرزبانان هنگ مرزی قصرشیرین با کمین هدفمند و با استفاده از تجهیزات اپتیکی در نوار مرزی موفق به شناسایی یک باند با سلاح و مهمات در بدو ورود به کشور شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سردار احمدعلی گدرزی فرمانده مرزبانی فراجهه در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزبان هوشیار هنگ مرزی قصرشیرین با انجام یک کمین هدفمند و با استفاده از تجهیزات نوری در حین ورود به کشور موفق به شناسایی یک باند با سلاح و مهمات شدند. نوار مرزی .

وی افزود: ماموران مرزبانی در یک عملیات بزرگ 38 قبضه اسلحه کلت، 76 عدد تیغه خشاب همراه، یک عدد شمشیر و یک عدد تیغه کلاشینکف کشف و ضبط کردند.

فرمانده مرزبانی نیروی انتظامی با بیان اینکه در این راستا دو قاچاقچی دستگیر شدند، گفت: از قاچاقچیانی که قصد جابجایی سلاح با آنها را داشتند، دو دستگاه خودرو نیز کشف و ضبط شد.

سردار گودرزی همچنین از موفقیت مرزبانی هنگ مرزی دلران در کشف سلاح و مهمات خبر داد و گفت: مرزبانی هنگ مرزی دلران با همکاری سربازان گمنام امام زمان (عج) با اشراف و تسلط بر اطلاعات نیت از قاچاقچیان برای ورود سلاح به کشور و بلافاصله با تقویت اقدامات کنترلی موفق به ناکام گذاشتن قاچاقچیان و کشف 5 قبضه سلاح کلاشینکف و کلت و مقادیر قابل توجهی مهمات از آنها شدند.

این مقام ارشد فرماندهی مرزبانی کشور خاطرنشان کرد: مجرمان، سوداگران مرگ، قاچاقچیان اسلحه و مهمات و کلیه افراد سودجو که قصد دارند امنیت مرزهای کشورمان را برای کسب منافع غیرقانونی به خطر بیندازند، بدانند، مرزنشینان و مرزنشینان. مسئولان با اتحاد و ایمان قلبی در حفظ امنیت مرزهای جمهوری اسلامی ایران با هرگونه تحرک و اقدام غیرقانونی در مرز برخورد خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید