اهدای مدال سلطنتی به سه فوتبالیست مطرح بریتانیایی

سه فوتبالیست مطرح بریتانیایی در فهرست ورزشکارانی قرار دارند که همزمان با تولد ملکه انگلیس مدال سلطنتی را دریافت خواهند کرد.

ملکه انگلیس روز چهارشنبه به مناسبت تولد گرت بیل ستاره ولزی، ریو فردیناند ستاره سابق منچستریونایتد و جیمز میلنر از لیورپول به همراه چندین افسانه فهرستی از نشان سلطنتی را اهدا خواهد کرد. یکی دیگر از ورزش های انگلیسی را می توان دید.

گرت بیل پس از کسب 20 جام و به ثمر رساندن 100 گل، از جمله پنج جام لیگ قهرمانان و سه گل پایانی، جایزه MBE را برای کمک هایش به فوتبال و بشردوستی دریافت کرد. در اختیار او قرار خواهند گرفت.

بیل همچنین نزدیک به 1 میلیون یورو به بیمارستان های ولز برای مبارزه با ویروس کرونا اهدا کرد که دلیل دیگری برای جایزه او به عنوان ملکه انگلیس بود.

معین علی همچنین جایزه OBE را برای کارهای مثبت خود در کریکت و بشردوستی دریافت خواهد کرد. علی که اصالتاً پاکستانی است، نماد مبارزه با نژادپرستی و اسلام هراسی در ورزش بریتانیا بوده و همواره به خود افتخار کرده است.

دیگر افراد حاضر در این لیست شامل ایو مویرهد دارنده مدال کرلینگ المپیک، ریو فردیناند فوتبالیست انگلیسی و جیمز میلنر هستند که هر دو OBE و Milner MBE دریافت خواهند کرد.

دیدگاهتان را بنویسید