اولین دیدار آقای ستاره با استقلالی ها پس از جدایی جنجالی

اولین دیدار آقای ستاره با استقلالی ها پس از جدایی جنجالی

مسعود ریگی پس از جدایی از استقلال برای اولین بار به مصاف تیم سابقش می رود اما هنوز دلیل اصلی جدایی او از این تیم مشخص نشده است. مدیران سابق استقلال معتقد بودند که مطالبات مالی بالای او از این تیم باعث تداوم همکاری دو کشور شده است. ناصر فریادشیران، قائم مقام سابق باشگاه استقلال در یک برنامه تلویزیونی مدعی شد که ریگی درخواست 15 تا 20 میلیارد تن فولاد داشته که ریگی خیلی زود آن را رد کرده است!

از سوی دیگر احمد مددی مدیرعامل سابق باشگاه استقلال اعلام کرد که دو جلسه با مدیر برنامه های این بازیکن داشته و در حالی که آمادگی دارد طبق قرارداد مدل جدید این باشگاه 700 درصد قرارداد خود را افزایش دهد. اما چهره پیشنهادی استقلال نظر این بازیکن را جلب کرد. او را نگرفت و به سپاهان رفت.

تنها واکنش ریگا در حاشیه جدایی اش از استقلال، انتشار مطلبی در اوایل سپتامبر بود که در بخشی از آن نوشت: خدای ناکرده مبلغ نجومی مورد نظر را به باشگاه پیشنهاد نکردم. فقط انتظار احترام بیشتری داشتم. بعد از دو سال متاسفانه برخورد خوبی با من نشد.

آخرین فردی که در مورد جدایی ریگا از استقلال و حضور این بازیکن در سپاهان صحبت کرد، محرم نویدکیا بود که چند ماه پیش در مصاحبه ای از مدیران استقلال به خاطر باخت ریگا انتقاد کرد و گفت: با تمام احترامی که برای استقلال قائل هستم، من. آیا مسعود را به راحتی از دست دادند؟ مسعود فوتبالیست بسیار خوبی است. اجازه نمی دهم چنین بازیکنی به راحتی تیمم را ترک کند. بنابراین فکر می کنم آنها کمی با ریگا کار کردند و باید سختگیرانه تر با بهترین بازیکنان خود برخورد می کردند.

حال باید دید ریگا در اولین بازگشت به ورزشگاه آزادی و بازی مقابل تیم سابقش چه خواهد کرد و چه خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید