اولین سالگرد سردار محمد کرمی راد در کرمانشاه برگزار شد


ساعت: 14:45
تاریخ انتشار: 1011/01/22
کد خبر: 1821270

امروز دوشنبه اولین سالگرد درگذشت سردار محمد کرمی راد با ختم قرآن و مداحی اهل بیت (ع) در مسجدالنبی کرمانشاه برگزار شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، امروز دوشنبه اولین سالگرد درگذشت سردار محمد کرمی راد با تلاوت قرآن و مداحی اهل بیت(ع) در مسجدالنبی کرمانشاه برگزار شد.

حجت الاسلام یوسف احمدی در این مراسم گفت: سردار کرمی راد عمر خود را در راه نظام و انقلاب سپری کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به حدیث گوهربری امیرالمومنین(ع)، افزود: یاران امام علی(ع) دارای صفات برجسته ای همچون دوری از گناه و گناه، تلاش و اجتهاد بودند. معروف

وی خاطرنشان کرد: نگاهی به مسئولیت های زنده یاد سردار کرمی راد نشان می دهد که ایشان در هر کجا که نیاز به دفاع از انقلاب و دفاع از انقلاب داشته اند، سخنان امیرالمومنین(ع) را سرلوحه کار خود و در طول زندگی خود قرار داده اند. ارزش های دینی تاثیرگذار بود.

حجت الاسلام احمدی گفت: این سردار بزرگ از جبهه دفاع مقدس گرفته تا جبهه های فرهنگی و دفاع از حرمین ائمه اطهار (ع) و در جاهایی که لازم بود یا فرماندهی جنگ می کرد و یا نصیحت می کرد و هیچ گاه چیزی در آن مسیر رها نکرد. “

وی ادامه داد: اگر می خواهید با اصحاب امان علی (ع) آشنا شوید، باید ببینید که چگونه با استکبار برخورد کردند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: یاران واقعی امام علی (ع) هرگز در برابر ظلم و ستم سقوط نمی کنند، حتی اگر انتقام خود را در این راه از دست بدهند. اگر می خواهید ما را تحریم اقتصادی کنید، ما بچه های ماه رمضان هستیم.

وی افزود: یکی از ویژگی های شیعیان واقعی این است که اهل مبارزه هستند و تمام زندگی خود را در این راه وقف می کنند تا به امام و اسلام آسیب نرسانند.

حجت الاسلام احمدی در بخشی دیگر از سخنان خود حفظ انقلاب را مهم ترین وظیفه دانست و اظهار داشت: این وظیفه حتی بالاتر از حفظ جان امام زمان (عج) است چرا که اگر انقلاب اسلامی در این زمان وجود نداشته باشد. ممکن است اثری از دین خدا نباشد.

وی خاطرنشان کرد: مجاهدان واقعی این خطر را می پذیرند که به انقلاب آسیب نرسانند چرا که آبروی نظام آبروی امام زمان (عج) است.


پذيرايي ولايي و ولايت مداري از شاخصه هاي مكتب حاج قاسم سليماني بود.

وی به جایگاه ولایت و ولایتمداری در اسلام اشاره کرد و گفت: ولایت و ولایت یکی از شاخصه های مکتب حاج قاسم سلیمانی است که این شهید والامقام با تمام وجود از ولایت دفاع می کند.

حجت الاسلام احمدی گفت: عشق به ولایت در کل سردار سلیمانی زبانزد خاص و عام بود و حضور ایشان در همه عرصه ها با عشق و صفای باطن همراه بود و با عشق و علاقه تعامل داشت و یادش را ماندگار کرد.

وی افزود: بر اساس این ویژگی تفاوت دیپلمات و بصیر مشخص می شود چرا که بصیر اجازه نمی دهد حرف رهبرش روی زمین بماند و قدر حرف ولی را می داند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: هرجا کلمه ولایت برده می شود ضربه می خوریم و اگر 43 سال از انقلاب می گذرد کشور ما حرف اول را در منطقه می زند چرا که عقب افتاده ایم. استان. .

سردار محمد کرمی راد نماینده سابق مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی و دبیر حزب موتلفه اسلامی استان کرمانشاه، فرمانده سابق لشکر 11 سپاه و مشاور سرلشکر شهید قاسم سلیمانی در یک خودرو جان باخت. سقوط استان کرمانشاه تسلیم شد.

گفتنی است در پایان این مراسم کتاب «روز آفتابی» روایت زنده یاد سردار محمد کرمی راد فرمانده لشکر 11 امیرالمومنین (ع) توسط بنیاد حفاظت است. آثار و اشاعه ارزش های انقلابی استان کرمانشاه. ، باز کن.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید