اولین سالگرد درگذشت سردار سعید مجیدی در اراک برگزار می شود


ساعت: 21:39
تاریخ انتشار: 1401/03/07
کد خبر: 1842175

مجوری گفت: مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار شهید مدائع در مزار سعید مجیدی و بزرگداشت شهید اقتدار و صنایع دفاعی احسان گادبیگی روز پنجشنبه (21 خرداد) از سوی مردم برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از دیار آفتاب; محمد مهجوری فرمانده سپاه ناحیه اراک امشب در جلسه ستاد کنگره ملی با موضوع نقش امام خمینی (ره) در دفاع مقدس و 6200 شهید استان مرکزی اظهار داشت: آنچه انقلاب اسلامی به عنوان جهاد علمی به آن نیاز دارد یکی از این مهم است. دستاوردها برای زنده نگه داشتن فرهنگ دفاع مقدس است و به همین دلیل باید در تقویت و ترویج این فرهنگ ارزشی بکوشیم.

وی افزود: شهید مدافع حرم سعید مجیدی از فرهیختگان مکتب امام حسین (ع) بود که در خانواده ای متدین و انقلابی پرورش یافت و با درک درستی از اوضاع به میدان نبرد آمد و خلق بزرگی کرد. حماسه برای انقلاب اسلامی و ملت مسلمان سربلند و اقتدار یافت.

فرمانده سپاه اراک امنیت پایدار را مهمترین دستاورد مدافعان حرم در میدان نبرد خواند و افزود: امروز وظیفه داریم شهدای مدافع حرم را الگوی کامل نسل جوان معرفی کنیم.

وی گفت: مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سردار سعید مجیدی و بزرگداشت شهید احسان گادبیگی از شهدای قدرت و صنایع دفاعی پنجشنبه دوازدهم خردادماه در نظر گرفته شده است.

مهجوری خاطرنشان کرد: دانش آموزان بسیجی با سرود حماسی و انقلابی «سلام فرمانده»، برپایی غرفه ویژه کودکان و خواندن سرود نوجوان، سخنرانی فرماندهان کشوری و خاطراتی از همرزمان شهید از جمله برنامه های اولین یادواره سردار سعید مجی است. روز هفتم شهادت احسان گادبیگی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید