او احتمالاً مقابل پاراگوئه بازی خواهد کرد. با 2 تیم دیگر مذاکره کرده ایم / در داخل و خارج به ما تهمت می زنند


ساعت: 23:54
تاریخ انتشار: 1401/03/06
کد خبر: 1841942

مدیر تیم ملی فوتبال ایران گفت: کانادایی ها به وعده های خود عمل کردند و به قول خود عمل نکردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال درباره علت لغو دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و کانادا گفت: دوستان به اندازه کافی در این باره صحبت کردند و مطالبی را بیان کردند. مشکلات فنی قطعا تاثیری در لغو بازی نداشت و اکثر مشکلات سیاسی منجر به از دست دادن یکی از بازی های ما شد. ما واقعاً یک اردوی بسیار مهم در کانادا داشتیم. پیش از این با فدراسیون کانادا برای انجام 3 بازی در این کشور صحبت کرده بودیم اما خلف قول داد و به قولش عمل نکرد.

وی گفت: پس از بازی با کانادا مشخص شد که حمید استیل و سایر مسئولان فدراسیون پنهان شده اند. بیایید باشیم

مدیر تیم ملی فوتبال کشورمان درباره گزینه های جایگزین دیدار با کانادا توضیح داد: پس از اتفاقات روز گذشته به همراه کمیته بین المللی فدراسیون در تلاش هستیم تا یک بازی جایگزین در قطر انتخاب کنیم. طبق صحبتی که با اسکوچیچ داشتیم، 9 خرداد باید به این کشور برویم و اردوی ما در قطر خواهد بود. دوستانی که در روابط بین الملل هستند سعی می کنند یکی دو مسابقه برگزار کنند اما واقعا کار سختی است چون تا به حال بازی فینالی برگزار نشده است. ما نمی توانیم دروغ بگوییم، اما با 3 کشور صحبت می کنیم. امیدوارم شرایط به گونه ای باشد که خرداد را که بهترین زمان است از دست ندهیم.

استیلی در پاسخ به این سوال که آیا بازی با سنگال و پاراگوئه جدی است یا خیر، گفت: با توجه به صحبتی که با سنگال داشتیم به احتمال زیاد این بازی در شهریور ماه برگزار می شود اما هنوز قراردادی امضا نشده است. پاراگوئه احتمالا به قطر خواهد آمد. البته این احتمال زیاد نیست و خیلی بعید است که بتوانیم با این تیم بازی کنیم. در حال مذاکره با دو تیم دیگر هستیم و فکر می کنم تا یکی دو روز آینده تکلیف مشخص شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پس از انتشار پستی در صفحه شخصی خود با اسکوچیچ تماس گرفته است یا خیر، گفت: من 6 تا 5 روز پیش با اسکوچیچ صحبت کردم. از استانبول با او صحبت کردم تا بپرسم اردو کی شروع می شود و او به من گفت که قصد دارم 30 ژوئن به قطر بروم. تلفنی صحبت کردیم اما اخیراً همدیگر را ندیده ایم.

مدیر تیم ملی فوتبال افزود: زمانی که با هم جلسه داشتیم، بازی با کانادا لغو نشد. او اصرار داشت که بازی برگزار شود و ما به دنبال تیم دومی بودیم که به کشور دیگری در کانادا برویم اما لغو بازی با کانادا همه برنامه های ما را نقش بر آب کرد.

مدیر تیم ملی فوتبال در مورد اینکه آیا می تواند نام تیم هایی را که فدراسیون فوتبال با آنها در حال مذاکره است نام ببرد، گفت: اگر نام تیم ها را بگیریم، عده ای با آنها صحبت می کنند و کار را خراب می کنند. یکی دو روز صبر کن ببینم چی میشه آنها باید مورد تایید سرمربی تیم ملی قرار بگیرند و اسکوچیچ گفت که بازی با آنها عالی است.

استیلی در پاسخ به این سوال که آیا اردوی تیم ملی بعد از لیگ تشکیل می شود و همچنین باشگاه استقلال مبنی بر اینکه برای جشن قهرمانی به بازیکنان نیاز دارد، گفت: فیفادی از 9 خرداد شروع می شود و طبق صحبتی که با سهیل مهدی داشتیم. بازی های لیگ هشتم تمام می شود، فرهاد مجیدی امروز با من تماس گرفت و چنین درخواستی شد، گفتم آن را به اسکوچیچ بسپارند، اگر شرایط درست است باید طوری کار کنیم که آسیبی به باشگاه ها نرسد. بازیکنان فیفادی در دست تیم ملی هستند اما ما هر کاری می کنیم تا به باشگاه ها و تیم ملی آسیب بزنیم.

وی در گفتگو با برنامه شام ​​فوتبال افزود: فرهاد مجیدی از ما خواست تا به بازیکنان استقلال یک روز فرصت دهیم تا در جشن قهرمانی حضور پیدا کنند اما من گفتم بستگی به نظر سرمربی دارد و باید دید سهیل مهدی چگونه خواهد شد. برنامه ریزی بازی.”

وی افزود: از رسانه ها و مردم می خواهم پشت تیم ملی بایستند تا آرامش به این تیم برگردد. با توجه به مشکلات موجود، انتخاب رقیب برای بازی کمی سخت است، اما همچنان تلاش می کنیم بازی را حفظ کنیم تا این ملی پوش با آرامش مسابقات را پشت سر بگذارد. ما نباید از داخل یا بیرون غذا بخوریم. باید در کنار تیم باشیم تا بتواند بازی های خوبی انجام دهد و باعث افتخار کشورمان شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید