اکثر مربیان از قوانین رتبه بندی معلمان شکایت دارند

اکثر مربیان از قوانین رتبه بندی معلمان شکایت دارند

امان الله حسین پور در تذکر شفاهی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی در مجلس شورای اسلامی گفت: دولت باید همین الان مستمری بگیران را گران ببیند. سازمان تامین اجتماعی به جای انفعال در مدیریت باید حرف نمایندگان بازنشستگان را بشنود و دولت تذکر دهد. توجه به بازنشستگان به ویژه بازنشستگان فرهنگی بسیار حائز اهمیت است زیرا هزینه های زندگی بالا و دستمزد پایینی دریافت می کنند.

نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی افزود: گرانی داروها فشار زیادی را بر اقشار ضعیف و متوسط ​​وارد کرده است. این افراد علاوه بر درد بیماری، باید دردهای دیگری را نیز تحمل کنند. .

وی خطاب به وزیر آموزش و پرورش گفت: مجلس برای کمک به این قشر و جبران بخشی از کسری آنها، قانون طبقه بندی فرهنگیان را تصویب کرد، اما ضوابط اجرای این قانون موجب گلایه بسیاری از فرهنگیان شده است. «با این مصوبه بسیاری از فرهنگیان مشمول این قانون خوب مجلس نمی شوند.

حسین پور همچنین از هیئت دولت خواست که سفر به استان خراسان شمالی که در اکثر شاخص ها رتبه پایینی دارد و استان های فقیر و کم برخوردار است را در اولویت قرار دهد.

این نماینده مجلس در ادامه از وضعیت نابسامان خودرو انتقاد کرد و افزود: وعده وزیر صمت نه تنها محقق نشد، بلکه وضعیت خودرو بسیار بدتر از گذشته شده است.

دیدگاهتان را بنویسید