اکران ویژه انیمیشن «لوپتو» به مناسبت روز جهانی کودک


ساعت: 15:47
تاریخ انتشار: 28.08.1401
کد خبر: 1912182

به مناسبت روز جهانی کودک انیمیشن «لوپتو» در طرح اکران ویژه 8 و 9 آبان ماه در سراسر کشور اکران می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی پروژه، همزمان با 29 آبان روز جهانی کودک، انیمیشن سینمایی «لوپتو» که با شعار «خوشبختی ساختنی است» با تخفیف ویژه راهی سینماهای سراسر کشور می شود. در روزهای 29 و 30 نوامبر. برای استفاده از این تخفیف، عموم مردم باید بلیت خود را از 7 گیشه خریداری کنند.

انیمیشن لوپتو به کارگردانی عباس عسکری و تهیه کنندگی محمدحسین صادقی و احسان کاوه در کمتر از سه هفته پس از اکران تاکنون موفق به جذب 118 هزار بیننده و فروش بیش از سه میلیارد تومان شده است.

همزمان جشنواره هدیه کودکان نیز برگزار می شود. در این جشنواره مخاطبانی که بلیت دیدن این محصول را از سامانه فروش بلیت باکس آفیس 7 تهیه کرده اند، به قید قرعه برنده بسته کامل اقلام جانبی «لوپتو» خواهند شد. تعداد جوایز این قرعه کشی به ازای هر یک میلیارد فروش افزایش می یابد و این قرعه کشی تا پایان انتشار این کارتون ادامه خواهد داشت.

«لوپتو» اولین محصول مرکز پویانمایی سوره است که توسط هنرمندان کرمانی با تکنیک سه بعدی و در استودیو برای بعد دیگر تولید شده است.

همچنین سینما فلسطین تهران پنجشنبه هر هفته از ساعت 12 تا 19 به عنوان «سینما لوپتو» در قالب رویداد «فیلمبازی» با برنامه های متنوع میزبان کودکان، نوجوانان و دانش آموزان خواهد بود. بازی فیلم کودک یک رویداد سرگرم کننده برای کودکان است که با هدف ایجاد شادی و شادی برای کودکان مطابق با شعار این انیمیشن “شادی ساخته می شود” است.

دیدگاهتان را بنویسید