برای بهره مندی بیش از 8 هزار کودک از فضای دوستدار کودک به مناسبت اربعین حسینی


ساعت: 14:55
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۲
کد خبر: 1897174

رئیس سازمان جوانان هلال احمر در گفتگو با دانا گفت;

گل فشان از بهره مندی بیش از 8 هزار کودک از فضای دوستدار کودک مناسب اربعین حسینی خبر داد و گفت: این طرح در 5 استان منتهی به کربلا با رویکرد ترویج فرهنگ عاشورایی در بین کودکان و نوجوانان راه اندازی شد.

محمد گلفشان رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ گفت: فضای دوستدار کودک در 5 استان استان ایلام، خوزستان، کرمانشاه، کردستان و آذربایجان غربی در به مناسبت اربعین حسینی با رویکردهای ترویج فرهنگ عاشورایی در بین کودکان و نوجوانان ایجاد شد.

وی در ادامه گفت: این طرح از 18 شهریور آغاز و تا پایان مراسم اربعین ادامه خواهد داشت.

به گفته رئیس سازمان جوانان هلال احمر، این طرح برای بازماندگان اربعین حسینی نیز اجرا می شود و هر استان در مسیر پیاده روی شاهد چادر دوستدار کودک خواهد بود.

گل فشان افزود: با ایجاد فضای دوستدار کودک برای کارگاه های نقاشی، تماشای فیلم و بازی برای کودکان، اربعین و فلسفه قیام امام حسین(ع) با درک کودکی به مخاطبان منتقل شد.

رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال حمر در پایان گفت: ایجاد محیطی دوستدار کودک باعث ایجاد انگیزه در کودکان و ایجاد خاطره خوبی از مراسم مذهبی و پیاده روی اربعین حسینی در ذهن آنها می شود و این خاطره در ذهن آنها خواهد ماند. زمان طولانی.


d3e1625a bb43 42a5 94f0 eb83f8103a5a خبر خاکستری



دیدگاهتان را بنویسید