اگر قصد اعمال رتبه معلمان را ندارید اعلام کنید تا مجلس چاره اندیشی کند!

حسین حق وردی گفت: باید به مطالبات قانونی و مطالبات مستمری بگیران توجه عملی بیشتری شود. کسورات بازنشستگی در بازه های زمانی بسیار طولانی به حساب بیمه واریز می شود و مشکلاتی را برای بازنشستگان ایجاد می کند.

این نماینده مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به اینکه هنوز پاداش پایان خدمت سال گذشته فرهنگیان بازنشسته پرداخت نشده است و اردیبهشت و خرداد نیز داده نشده است. چرا سازمان برنامه و بودجه قانون را رعایت نمی کند؟

اگر قصد اعمال رتبه معلمان را ندارید اعلام کنید تا مجلس چاره اندیشی کند!

وی به مشکلات مردم در دریافت تسهیلات بانکی اشاره کرد و گفت: اگر شعب مختلف بانک ها قصد وام دادن ندارند و مردم را به دام نمی اندازند چرا هیچکس در کشور مسئول تاخیر شعب بانکی در اعطای وام به مردم نیست؟ چرا تضمین وام های خرد اینقدر دشوار است؟

این نماینده مجمع نمایندگان استان تهران با انتقاد از وضعیت آب شرب و کمبود آب آشامیدنی به ویژه خاموشی شبانه در اکثر شهرها و شهرستان های غرب استان تهران گفت: شهردار تهران اجازه ساخت و ساز را ندهد. سه راه شهریار تقاطع خمینی شهریار دچار مشکل می شود.

وی در پایان گفت چرا برخی از اعضای دولت اجرای ناقص لغو ارز ترجیحی را به مجلس نسبت می دهند در حالی که مصوبه مجلس تاکید کرده است که اگر دولت ارز ترجیحی را حذف کند، قیمت ها نباید از شهریور 1400 بیشتر شود.

دیدگاهتان را بنویسید