از کاهش تعداد سفرها تا عدم امکان رزرو بلیط هواپیما / کارمندان باید برای وضعیت فرودگاه های کرمانشاه چاره اندیشی کنند.


ساعت: 10:54
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1866391

در هفته های اخیر شاهد کاهش پروازها در فرودگاه اشرفی اصفهانی کرمانشاه بوده ایم که نارضایتی مردم را به همراه داشته است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش مرصادنیوز، افت تعداد پروازهای فرودگاه کرمانشاه از اواخر فروردین ماه بیشتر شده است تا جایی که برخی از مقاصد پرتردد مانند تهران اکنون یک یا دو پرواز در روز دارند و امکان رزرو بلیت وجود ندارد. حداقل برای هفته آینده. . .

در حال حاضر با مراجعه به سایت های رزرو بلیط هواپیما، مشاهده می کنیم که ظرفیت پروازهای تهران – کرمانشاه تا پایان اول تیرماه و ظرفیت رزرو پرواز کرمانشاه – تهران تا پایان 31 خرداد تکمیل می شود. زمانی که ظرفیت پرواز هنوز پر است. گاهی اوقات فقط یک برنامه پرواز ارائه می شود.

این محدودیت ها که به گفته مسئولان به دلیل تعمیرات باند فرودگاه اشرفی اصفهانی کرمانشاه است، خشم مردم را نسبت به سفرهای اجتناب ناپذیر و برنامه ریزی نشده به پروازهای مختلف از جمله تهران که نیاز به ساماندهی دارند، برانگیخته است.


5710aacb 827b 4ed7 9a7e 61f553a4902d خبر خاکستری


اعمال محدودیت پرواز در فرودگاه کرمانشاه هزینه ها را افزایش داده است

سعید عباسی، شهروند کرمانشاهی که در تهران تجارت دارد، با ابراز نارضایتی از وضعیت موجود گفت: از ابتدای سال برای رزرو بلیط هواپیما با مشکل مواجه شده ام و گاهی مجبور به استفاده از خودرو می شوم.

وی افزود: به دلیل محدودیت های پروازی در فرودگاه کرمانشاه و عدم امکان رزرو بلیط، گاهی مجبور می شوم چند روز بیشتر در تهران بمانم و این باعث افزایش هزینه هایم شده است. از طرف دیگر، من گاهی اوقات برنامه های لحظه آخری خود را از دست می دهم.”


روشنفکران باید شرایط فعلی فرودگاه کرمانشاه را در نظر بگیرند

فروزان محمدی به همراه یکی از بیماران نیازمند ویزیت پایتخت با ابراز نارضایتی از کاهش پروازهای فرودگاه کرمانشاه، گفت: هر هفته باید مادرمان را برای مداوا به تهران ببریم. به دلیل کاهش تعداد پروازها مشکلات جدی داریم، مادرم به دلیل طولانی بودن مسیر اجازه استفاده از وسایل شخصی را نمی دهد و از طرفی گاهی اوقات پزشکان در آخرین لحظه ساعت را تغییر می دهند، بنابراین نمی توانیم. سفرها را خوب برنامه ریزی کنید

وی افزود: مسئولان واقعا باید فکری به حال وضعیت فعلی فرودگاه کرمانشاه کنند چرا که مستلزم هزینه های مضاعف، تاخیر و اتلاف وقت و انرژی است و برای خانواده هایی مثل ما که مریض هستیم و مجبور به سفر هستیم، مایه استرس و اضطراب است. دو برابر شده است.


87e6bd1b 2b2a 49b3 b4c8 101305d6fd0c خبر خاکستری


پیگیری موضوع افزایش پروازهای فرودگاه کرمانشاه از طریق وزارت راه و شهرسازی

حجت الاسلام سید جواد حسینی کیا در گفت و گو با خبرنگار مرصاد گفت: کاهش تعداد پروازهای فرودگاه کرمانشاه به دلیل تعمیر باند فرودگاه است.

وی افزود: شخصا موضوع افزایش پروازهای فرودگاه کرمانشاه را با معاون وزیر راه و شهرسازی مطرح کردم و در جلسه ای با مسئولان وزارت راه این موضوع مجددا پیگیری و هماهنگی های لازم با مجموعه فرودگاهی انجام شد. با افزایش پروازهای فرودگاه کرمانشاه مواجه شد.

نایب رئیس کمیسیون صنعت و معدن مجلس شورای اسلامی گفت: فرودگاه کرمانشاه.

حجت الاسلام حسینی کیا گفت: باید تلاش شود تا هواپیماهای با ظرفیت جایگزین پروازهای کرمانشاه شود تا تردد انسان مختل نشود و تردد هوایی با توجه به ظرفیت موجود فرودگاه کرمانشاه انجام شود.

به گزارش مرصاد، با توجه به اینکه محدودیت پروازهای فرودگاه کرمانشاه حداقل در سال آینده ادامه خواهد داشت و اکنون این امر نارضایتی شهروندان را به همراه داشته است، دست اندرکاران باید این موضوع را جدی بگیرند و حداقل یک پرواز را جایگزین کنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید