بلیط هواپیما استانبول خود را با تخفیف های شگفت انگیز، Fly Today رزرو کنید


ساعت: 00:51
تاریخ انتشار: 14/12/1300
کد خبر: 1812769

برای تجربه یک سفر عالی، بلیط هواپیما استانبول خود را با تخفیف های شگفت انگیز در FlyToday رزرو کنید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ با رزرو بلیط هواپیما استانبول به شهری بروید که نه تنها برای ایرانیان بلکه برای بسیاری از گردشگران در سراسر جهان شهرت دارد. شهری آسیایی-اروپایی با معماری خیره کننده، مساجد و بناهای تاریخی، مراکز خرید سنتی و مدرن، کافه های دنج، رستوران های خیابانی و… که هیچ چیز برای شما باقی نمی گذارد. زمانی که به استانبول سفر کردید، قصد دارید دوباره از این شهر الهام بخش دیدن کنید. برای تجربه یک سفر عالی، بلیط هواپیما استانبول خود را با تخفیف های شگفت انگیز در FlyToday رزرو کنید.

دیدنی های استانبول

ایاصوفیه یا مسجد آبی استانبول شاید اولین جاذبه ای باشد که با شنیدن نام این شهر به ذهنتان خطور می کند. اما آثار تاریخی و معماری معروف استانبول به این بنا محدود نمی شود و در سفر به این شهر حتما از کاخ توپکاپی، بازار بزرگ استانبول، برج گالاتا، سد باسیلیکا و میدان اسب دوانی دیدن کنید.

به غیر از دیدنی های تاریخی این شهر، هیچ گردشگری بدون مراجعه به مراکز خرید شهر را ترک نمی کند. از بهترین مراکز خرید استانبول می توان به آکمارکس، مال، مرکز خرید وادی، کاپیتول، پارک ایستینیه و غیره اشاره کرد. برای خرید ارزان در این شهر، به فروشگاه های خرده فروشی در استانبول مانند آسیا پارک، فرودگاه اوت لت، ویاپورت آسیا و غیره بروید.

گردشگری در رستوران ها و کافه ها نیز قسمت های هیجان انگیز سفر به استانبول است. کوچه پس کوچه های این شهر مملو از کافه های دنج و رستوران های کوچک خیابانی است. علاوه بر نوشیدن یک فنجان چای یا قهوه ترک، می توانید از فرهنگ مردم این شهر در کافه های استانبول لذت ببرید. فرقی نمی کند به دنبال یک کافه سنتی استانبولی باشید یا یک کافه مدرن، این شهر فرصت هایی برای همه اقشار و سلیقه ها دارد.

بلیط هواپیما دو طرفه به استانبول

خرید بلیط رفت و برگشت استانبول برای بسیاری از مسافران مهم است و ممکن است در همان زمان کمتر به خرید بلیط رفت و برگشت فکر کنند. اگر در روزهای شلوغ و خلوت استانبول هستید، دیگر نگران آن نخواهید بود. اما در فصول شلوغ، خرید بلیط رفت و برگشت به استانبول دشوار است. در این مواقع خرید بلیط رفت و برگشت استانبول بسیار موثر است و شما را از نگرانی های اضافی نجات می دهد.

فرقی نمی کند به دنبال بلیط یا بلیط هواپیما استانبول به تهران و سایر شهرها هستید، کافی است از یک سایت معتبر خرید کنید. سایتی که قیمت بلیط استانبول آنلاین و جاری است و ارزان ترین گزینه ها را همیشه ارائه می دهد.

از فرودگاه های بین المللی ایران به استانبول سفر کنید


a8339c07 33db 49bf a9e2 bda795ee2d9e خبر خاکستری

فرودگاه تبریز یکی از بهترین فرودگاه های بین المللی ایران برای سفر به استانبول است. فاصله کم تبریز تا استانبول باعث شده تا مسافران زیادی از فرودگاه این شهر سفر کنند. از فرودگاه بین المللی شهید مدنی تبریز پروازهای خارجی به مقاصد مختلف از جمله پرواز از تبریز به استانبول ، دبی، تفلیس، وان، باکو و دیگران. این فرودگاه حتی در تعطیلات به آنتالیا، بدروم و آدانا پرواز دارد. قیمت بلیط هواپیما تبریز به استانبول بسته به زمان سفر و بسته به پروازهای معمولی و چارتر ممکن است متفاوت باشد.

بهترین زمان برای خرید بلیط ارزان به استانبول

تعریف بهترین زمان برای سفر به استانبول برای هر گردشگری متفاوت است. برای برخی از مسافران، بهترین زمان برای سفر زمانی است که آب و هوا ایده آل باشد. برخی دیگر به بهترین زمان برای خرید بلیط استانبول و رزرو هتل با مناسب ترین قیمت فکر می کنند.

بهترین زمان برای سفر به استانبول از نظر آب و هوا، بهار (آوریل تا می) و پاییز (سپتامبر تا اکتبر) است. با وجود گرمای تابستان، جشنواره ها، کنسرت ها و همچنین تعطیلات مدرسه و دانشگاه، استانبول را فصل شلوغی کرده است. اما اگر به دنبال سفری ارزان به استانبول هستید، زمستان ممکن است بهترین فصل باشد.

بهترین قیمت بلیط استانبول در Fly Today


رزرو بلیط هواپیما استانبول را به کمترین قیمت در Fly Today تبدیل کنید. کافی است پس از ورود به سایت وارد قسمت پروازهای خارجی شوید و شروع و مقصد، تاریخ برگشت (در صورت برگشت بلیط) را مشخص کنید. اگر قصد خرید بلیط ارزان هواپیما به استانبول را دارید، کلاس پروازی را تغییر ندهید که به طور پیش فرض یک گزینه اقتصادی است.

با کلیک بر روی گزینه جستجوی پروازها، تمامی پروازهای استانبول در اسرع وقت در تاریخ مورد نظر نمایش داده می شود. قیمت بلیط در استانبول از ارزان ترین تا گران ترین طبقه بندی می شود.

همچنین می توانید از فیلترهای سایت برای محدود کردن گزینه های خود استفاده کنید. به عنوان مثال در فلای تودی می توانید بلیط هواپیما استانبول را از معتبرترین خطوط هوایی خریداری کنید، فقط باید با استفاده از فیلترها ایرلاین مورد نظر خود را انتخاب کنید. گزینه های دیگری مانند پروازهای بدون توقف و پرواز مستقیم به استانبول، بلیط سیستمی و چارتر، فرودگاه و … در سایت موجود است که با کلیک بر روی یکی از آنها، انتخاب بلیط مورد نظر برای شما آسانتر می شود.


8bfcb76c 90a9 44d1 8ced 35a3b722c29e خبر خاکستری

این سایت انواع بلیط های سیستمی و چارتر استانبول را ارائه می دهد و با یک مقایسه ساده، رزرو ارزان ترین بلیط کار سختی نخواهد بود. برای اطلاع از قیمت پروازها در بازه زمانی انتخاب شده علاوه بر کمترین، بالاترین و متوسط ​​قیمت بلیط استانبول، از جدول قیمت و تقویم سایت استفاده کنید. در نهایت برای خرید بلیط استانبول فقط به کارت شتاب نیاز دارید و بلافاصله پس از پرداخت بلیط به آدرس ایمیل شما ارسال می شود و لینک آن از طریق پیامک ارسال می شود.

Fly Today سایتی جامع و آنلاین برای خرید بلیط هواپیما و رزرو هتل می باشد که بهترین قیمت ها را تضمین می کند. همچنین پشتیبانی 24 ساعته این سایت در هر زمان و حتی در روزهای تعطیل پاسخگوی سوالات و مشکلات پیش روی کاربران خواهد بود.

دیدگاهتان را بنویسید