ایرانیانی که می توانند تفاوت ایجاد کنند/ عزت اللهی و نورالهی در جمع ستاره های لیگ قهرمانان آسیا


ساعت: 14:21
تاریخ انتشار: 1401/01/18
کد خبر: 1820260

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا سعید عزت اللهی و احمد نورالهی را در میان ستاره های اجیر شده معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار ورزشی راه دانا ؛ لیگ قهرمانان آسیا 2022 با حضور دو بازیکن ایرانی در الغرافه و شباب الاهلی آغاز می شود. این بازیکنان مورد توجه کنفدراسیون فوتبال آسیا هستند و جزو خریدهای منتخب تیم های حاضر در لیگ قهرمانان هستند.

در گزارش Afc، ژانگ هیونسو، اتابک شوکوروف، طاهی و مارتین بویل به همراه دو ستاره ایرانی که “می توانند بازی را تغییر دهند” و از جمله بازیکنان آسیایی هستند که به فوتبال در خارج از کشور ادامه می دهند، فهرست شده است.

در بخش نورالهی آمده است: «شباب الاهلی در آگوست 2021 سنت قدیمی خرید بازیکن از ایران را احیا کرد و به ترتیب مهدی قائدی و احمد نورالهی را از استقلال و پرسپولیس جذب کرد. از بین این دو، نورالهی به زودی شکل مناسبی را در دبی پیدا کرد. مثل علی کریمی که بهترین بازیکن تاریخ شباب الاهلی بود. او پس از دو بار صعود به فینال آسیا با پرسپولیس، در 18 بازی از 20 بازی احتمالی شباب الاهلی به میدان رفت.

کنفدراسیون فوتبال آسیا همچنین با تمجید از عزت الله گفت: یکی دیگر از هافبک های ایرانی که مسیر پر پیچ و خم فوتبال خلیج فارس را طی کرد، سعید عزت اللهی بود. عزت اللهی برخلاف نورالهی پس از بازی در لیگ های مختلف روسیه، دانمارک، بلژیک، اسپانیا و انگلیس در 25 سالگی به فوتبال آسیا بازگشت. عزت اللهی در اوایل زندگی اش در قطر مصدوم شد اما دو هفته مانده به لیگ قهرمانان به میادین بازگشت و آماده بازی برای تیمش خواهد بود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید