ایران به برهنه کردن اسیران فلسطینی توسط نظامیان اسرائیل واکنش نشان داد

سخنگوی وزارت امور خارجه به اقدامات نظامیان اسرائیلی در خلع لباس اسیران فلسطینی واکنش نشان داد.

به گزارش خبرگزاری موج


ناصر کنعانی در پیامی در شیک ایکس نوشت: اقدام نظامی اسرائيل درخواست معاون شهردار قدس اشغالی از مقامات تل‌آویو مبنی بر زنده به گور کردن اسرای فلسطینی، توصیف وزیر دفاع رژیم صهیونیستی از فلسطینی‌ها به عنوان حیوانات انسان‌نما و درخواست معاون شهردار قدس اشغالی در خلع لباس و «انتشار عکس‌های برهنه اسرای فلسطینی» وزیر میراث رژیم صهیونیستی برای “پرتاب بمب هسته ای” بر روی غزه ، عملاً ماهیت غیرانسانی و نژادپرستانه رژیم اسرائیل را بیش از هر زمان دیگری «برهنه» به تصویر کشید. رژیم صهیونیستی یک رژیم نژادپرست و تهدیدی برای بشریت است.

طی روزهای اخیر فیلم ها و عکس هایی از دستگیری غیرنظامیان فلسطینی در مناطق جبالیه و بیت لاهیه در شمال غزه توسط رژیم صهیونیستی منتشر شده است. اسیران مدعی صهیونیست ها تسلیم شدند.

بر اساس این تصاویر که یادآور دوران تاریک حاکمیت گروه تروریستی داعش بر مناطقی از عراق و سوریه است، نظامیان رژیم صهیونیستی اسرا را به سبک داعشی بیرون آورده و روی زمین نشاندند. ارتش اسرائیل مدعی شد که این افراد «سربازان» حماس هستند که برای معاینه بدنی دستگیر و از بدن خارج شده اند، اما اخیراً ویدئوهایی منتشر شده که دروغ این رژیم را افشا می کند و نشان می دهد که این افراد «غیر نظامی» هستند که به آنها اسلحه می دهند. و از آنها فیلمبرداری شد.


آیا این خبر مفید بود؟