ایران در مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان جهان مقابل کرواسی شکست خورد


ساعت: 14:43
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۳/۲۶
کد خبر: 1866463

ایران در مسابقات قهرمانی هندبال نوجوانان جهان مقابل کرواسی شکست خورد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ تیم ملی هندبال ساحلی نوجوانان ایران در اولین دیدار خود از دور دوم جام جهانی یونان به مصاف کرواسی رفت و با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. نیمه اول این دیدار با نتیجه 19 بر 18 به سود ایران به پایان رسید اما در نیمه. دومی کرواسی بود که 25 بر 12 مقابل ایران پیروز شد.

سپس به دلیل تساوی دو تیم، کار رو به رو شد که کرواسی با نتیجه 7 بر 6 مقابل ایران پیروز شد و قشقایی راد در مجموع 2 بر 1 شکست خورد.

برنامه تیم ملی هندبال جوانان کشورمان به شرح زیر است:

پنجشنبه 17 ژوئن:

ایران-فرانسه ساعت 18:20

جمعه 28 ژوئن:

ایران – برزیل ساعت 18:20

جوانان کشورمان با دو برد و یک شکست در مرحله گروهی به عنوان تیم دوم گروه A راهی مرحله بعدی جام جهانی شدند و در جمع 12 تیم برتر جهان قرار گرفتند.

پس از این رقابت ها چهار تیم اول مرحله دوم به مرحله یک چهارم نهایی و سپس به مرحله نیمه نهایی و فینال راه خواهند یافت.

پرخم ایمانی، متین گلدن، آراد حسینی، حسین حیدریان، علی حیدریان، حامد شمس، محمدمهدی، حیدریان پور، مصطفی انتشاری، علی سعیدی و علیرضا علیپور ملی پوشان ایران در جام جهانی هستند. مهدی قشقایی راد (سرمربی)، رضا مصباحی (مربی)، حبیب الله بردسیری (مربی)، غلامحسین نیکویی (مدیر) و رضا سرسنگی (درمانگر) کادر فنی تیم ملی ایران در این رقابت ها را تشکیل می دهند. آنتونیو گرا پیشه نیز به عنوان مدیر فنی به همراه تیم ملی هندبال ساحلی جوانان ایران در مسابقات قهرمانی جهان حضور دارد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید