ایران قطعا با استعدادترین تیم هندبال آسیاست/ بازی های کشورهای اسلامی را هدایت می کنیم


ساعت: 10:24
تاریخ انتشار: 1401/02/18
کد خبر: 1837125

تهران ترکیبی از استانبول، آتن، اسکوپیه و سارایوو است.

سرمربی تیم ملی هندبال کشورمان گفت: با توجه به آنچه تاکنون دیده ام، به جرات می توانم بگویم که ایران قطعا با استعدادترین تیم آسیاست.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ وسلین ویوویچ، سرمربی کروات تیم ملی کشورمان گفت: رسیدن به ایران سخت بود زیرا باید از ترکیه به ایران می رفتم و اجازه پرواز بدون آزمایش PCR را نداشتم به همین دلیل با یک روز تاخیر وارد تهران شدم. تیم هندبال در مصاحبه با روزنامه کروات لیستارنی. راستش را بخواهید ایران در ابتدا مرا هیجان زده کرد. می توانم بگویم تهران محل زندگی من ترکیبی از استانبول، آتن، اسکوپیه و سارایوو است، شهر زیبایی است، فارغ از نظراتی که در کشور ما درباره این نقطه از جهان پخش می شود، می گویم همه چیز دارند.

وی افزود: ایرانی ها تعدادی هندبالیست و یک تیم هندبال دارند، بنابراین با توجه به آنچه تاکنون دیده ام، به جرات می توانم بگویم که ایران قطعا با استعدادترین تیم آسیاست، اما باید قطر را نیز در نظر بگیریم. بازیکنان خارجی دارد به جرات می توانم بگویم بازیکنانی در اینجا هستند که می توانند بلافاصله در بسیاری از باشگاه های بزرگ اروپایی بازی کنند، به عنوان مثال در تیم های RK زاگرب یا واردار، باشگاه هایی که من در آنها کار کردم.

سرمربی کروات تیم ملی هندبال گفت: لیگ ایران به صورت تورنمنت برگزار می شود و اکنون فینال لیگ در راه است. آنها بازیکنانی در اروپا، رومانی و دینامو بخارست، مجارستان و دسته دوم آلمان دارند. ارتباط خوب و شرایط کاری عالی است. قطعا سازگاری با مسابقه برای آنها دشوار است و ما آن را تغییر خواهیم داد. من افرادی را به تیم ملی ایران خواهم آورد تا در این زمینه به من کمک کنند.

وویویچ در پایان گفت: ما برنامه بسیار خوبی داریم. بازی های کشورهای اسلامی در ترکیه در ماه اوت، سپس بازی های آسیایی چین در سپتامبر (که لغو شد) و سپس جام جهانی فوتبال 2023 در سوئد و لهستان را داریم. قرعه کشی (جام جهانی) را خواهیم دید، سپس بر اساس آن برنامه ریزی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید