عسگر رحیمی کاروان بازی های کشورهای اسلامی در قونیه را هدایت می کند / نشست فوق العاده شورای اجرایی انتخابات


ساعت: 18:47
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۰۵
کد خبر: 1803374

جلسه شورای اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد.

صدمین جلسه شورای اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار و عسگر رحیمی به عنوان سرپرست کاروان اعزامی به بازی های قونیه کشورهای اسلامی انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ صبح امروز صدمین جلسه شورای اجرایی کمیته ملی المپیک به ریاست رضا صالحی امیری و با حضور تمامی اعضای شورای اجرایی و تعدادی از کارشناسان برگزاری بازی های المپیک برگزار شد.

با توجه به اعلام ستاد مرکزی بازی‌های کشورهای اسلامی مبنی بر اینکه این مسابقات مرداد ماه سال آینده در قونیه ترکیه برگزار می‌شود و هادی ساعی از هدایت کاروان اعزامی به این بازی‌ها استعفا داد، در خصوص تعیین انتصاب بحث و تبادل نظر خواهد شد. سرپرست کاروان برای این بازی ها این پیشنهاد توسط عسگر رحیمی رئیس کمیته ملی المپیک به عنوان سرپرست کاروان اعزامی برای بازی های فوق به تصویب شورای اجرایی رسید.

ترکیب کاروان اعزامی 8 نفره المپیک زمستانی 2022 پکن متشکل از 3 ورزشکار، 2 مربی، 1 سرپرست، معاون کاروان و یک نفر همراه و همچنین هزینه های ارزی و ریالی کاروان اعزامی نیز تعیین شد. به تصویب اعضای مجمع رسید.

در رابطه با برگزاری مجمع انتخاباتی کمیته ملی المپیک با توجه به تبصره 2 ماده. در 6 اساسنامه جدید کمیته ملی المپیک، مقرر شد در دستورالعمل جلسه فوق العاده شورای اجرایی که قرار است برگزار شود، مطابق اساسنامه تجدید نظر شود. یکشنبه بعدی. تاییدیه به کمیته بین المللی المپیک ارسال می شود و پس از تایید این نهاد بین المللی به مجمع عمومی کمیته ملی المپیک ارجاع می شود تا پس از تایید آن در مجمع عمومی، روند انتخابات کمیته ملی المپیک بر این اساس ارائه شود.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید