ایسنا به نقل از یک منبع آگاه اطلاعات سپاه: مردی که روسری خود را در زنجان آتش زده بود، دستگیر شد.

ایسنا به نقل از یک منبع آگاه اطلاعات سپاه: مردی که روسری خود را در زنجان آتش زده بود، دستگیر شد.

خبرگزاری ایسنا به نقل از یک منبع آگاه در سازمان اطلاعات سپاه استان زنجان نوشت: در پی ناآرامی های چند روز اخیر زنجان، طی اقدامات انجام شده توسط سازمان اطلاعات سپاه در استان زنجان، یکی از عوامل اصلی ناآرامی ها بود. که اقدام به گشایش حجاب و شلیک کرده بود به دلیل حجاب و تحریک مردم به اقدامات ساختارشکنانه دستگیر شد. ایسنا نوشت: وی ضمن ارتباط با شبکه ها و افراد خارجی مانند ایران اینترنشنال عربستان، علی جوانمردی و موسی علینژاد، گزارش لحظه به لحظه اغتشاشات را برای این شبکه و افراد ارسال می کرد.

خبرگزاری ایسنا نوشت: در پی اغتشاشات چند روز اخیر در زنجان، طی اقدامات سازمان اطلاعات سپاه زنجان، یکی از عاملان اصلی اغتشاشات که اقدام به افشای حجاب کرد و روسری خود را آتش زد. و همچنین تحریک حضار به اقدامات ساختارشکن دستگیر شد.»

به گفته یک منبع آگاه در سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی استان زنجان، در بررسی های اولیه مشخص شد که خانم (م-ش) ساکن بومی نبوده و ساکن یکی از استان های جنوب شرق کشور بوده که در سال 1394 به زنجان مراجعه کرده است. روزهای اولیه ناآرامی

وی ضمن ارتباط با شبکه های خارجی و افرادی مانند ایران اینترنشنال عربستان، علی جوانمردی و موسی علینژاد، لحظه به لحظه گزارش هایی از ناآرامی ها را برای این شبکه و مردم ارسال می کرد.

با توجه به ساختار مذهبی و قوام بنیان خانواده در زنجان، رفتارهای مخربی مانند روسری سوزی در جریان اغتشاشات به ندرت دیده می شود، لذا همشهریان می توانند ضمن هوشیاری خود، هرگونه گزارش و اطلاعاتی را با ستاد خبری 114 سازمان اطلاعات در میان بگذارند.

دیدگاهتان را بنویسید