منبع آگاه: کاترین شکدام تنها 18 روز در ایران ماند

منبع آگاه: کاترین شکدام تنها 18 روز در ایران ماند

روز جدید : یک منبع آگاه تاکید کرد که خانم شکدام 5 سفر به ایران داشته و در این سفرها در مجموع 18 روز در بلغارستان اقامت داشته است.

در پی ادعاهای عجیب رسانه ها مبنی بر اقدام فردی به نام «کاترین شکدام» که شهروند فرانسوی است و ادعا می کند مسلمان شده است، یادداشت ها و مطالبی را در برخی رسانه های داخلی ایران منتشر کرد.

یک منبع آگاه گفت که ادعای توهمات و سناریوهای تبلیغاتی و سیاسی روزنامه نگاری دور از واقعیت است.

این منبع آگاه تاکید کرد: طبق بررسی های دقیق، وی در سال های اخیر 5 سفر به ایران داشته است که در مجموع این 5 سفر تنها 18 روز در کشورمان مانده و بوده که تناسبی با ادعاها ندارد.

وی ادامه داد: محافل رسانه ای خاص و پنهان طی چند روز اخیر اخبار کذب و فوق العاده نامناسبی را از این زن منتشر کرده و سعی در ایجاد سناریوی رسانه ای، تبلیغاتی و ضداخلاقی متناسب با شرایط و مناسبات داخلی آنها داشتند.

وی در پایان گفت: تمامی مدارک مربوط به سفرهای خانم شکدام به ایران و مدت اقامت ایشان در بلغارستان مشخص و موجود است و در صورت نیاز در رسانه ها منتشر خواهد شد.

در روزهای اخیر یکی از کانال های مرتبط با برخی از حامیان احمدی نژاد مطالبی را در مورد فردی به نام کاترین پرز شکدام منتشر کرده است که در برخی نهادهای ایرانی گفته است اسرائیلی است. این کانال یادداشتی از کاترین شاکدام در وبلاگ یک وب سایت اسرائیلی مربوط به 3 ماه پیش نقل می کند. اینکه چرا کانال احمدی نژاد پس از سه ماه با توجه به اتفاقات دو سه هفته اخیر این موضوع را به خاطر می آورد، می تواند قابل توجه باشد و در مقالات بعدی به صورت مستقل نوشته شود.

اما مهم‌ترین موضوع، اضافات، تحریف‌ها و دروغ‌هایی است که کانال احمدی‌نژاد به داستان کاترین می‌افزاید و این امر جهت‌گیری و ارتباط او را با رویدادهای اخیر تقویت می‌کند.

شکدام در متن خود توضیح می دهد که اولاً پاسپورت او فرانسوی است و دوم اینکه قبلاً با یک زن مسلمان یمنی ازدواج کرده است و به همین دلیل کمتر در مورد او شک دارد.یک تحلیلگر اروپایی مخالف عربستان سعودی، اسرائیل و آمریکا است و در مصاحبه با موضع راشاتودی جمهوری اسلامی تکرار شد.

این که شکدام در حال حاضر با رسانه های اسرائیلی همکاری می کند و داستان هایی درباره حضور خود در ایران می گوید یا جعل می کند، به طور کلی محکوم است. هنوز مشخص نیست که او پس از ترک این سمت چه خواهد کرد. برخی از کسانی که او را می شناسند، تحلیل می کنند که او احتمالاً می خواهد پروژه اقتصادی فرصت طلب خود را که در ایران، اکنون تحت رژیم صهیونیستی شکست خورد، انجام دهد.

با این حال، کانال احمدی نژاد داستان های عجیب و غریب جالبی از او دارد و او ظاهراً تلاش می کند آنچه را که نتوانسته علیه جمهوری اسلامی به عنوان یک پروژه سیاسی دنبال کند، ادامه دهد.

این کانال ادعا می کند که برخی از شخصیت ها با کاترین شکدام آشنا شده اند و برخی از آنها آنها را به عنوان مسئول سایت Khamenei.ir معرفی کرده اند، در حالی که هم این مسئولیت و هم این ملاقات بر اساس دروغ و توهم محض و غیره است. که در متن شکدام چنین گفته ای وجود ندارد! ظاهراً این کانال دوست ندارد دروغ هایی را که علاقه دارد در شکم من پخش کند یا از این به بعد در اقدام مشترک از زبان او بیان کند.

همانطور که پیشتر در تسنیم نوشته شده بود، رسیدگی به منشأ و ماهیت این فرد بر عهده نهادهای امنیتی بوده و هست و رسانه ها هیچ گونه تعهدی در قبال این گونه اقدامات اطلاعاتی ندارند، اما جالب اینجاست که این کانال مصاحبه های ساده ای انجام می دهد که در راستای آن است. رسانه ای و علیه رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی و آمریکا انجام شد.

مشخص نیست که آیا کانال احمدی نژاد از مصاحبه علیه عربستان سعودی و اسرائیل ناراحت شده و آن را نشانه نفوذ خوانده است یا آنقدر عجولانه به دیگران حمله کرده یا از برخی رادیکال ها دفاع می کند که از قلب حلیم به سمت تجارت اسرائیل در ژاپن حرکت می کند.

البته خدمت برخی انحرافات اطرافیان احمدی نژاد به رژیم صهیونیستی بی سابقه نیست. یکی از مهم ترین دلایل ایجاد شکاف بزرگ بین بدنه مردمی و حزب احمدی نژاد صحبت های اسفندیار رحیم مشایی یکی از نزدیکان سیاسی احمدی نژاد در دوستی با اشغالگران صهیونیست بود! او خود را دوست کسانی می دانست که سرزمین فلسطینیان را اشغال کردند و مردم آن سرزمین را از خانه و کاشانه خود رانده بودند و در این میان گوش به اعتراض و انتقاد مردمان عادل نداشت.

اکنون پس از یک سلسله اقدامات تابناک در حمایت از ایدئولوژی صهیونیستی و همچنین نامه ای که چندین ماه پیش از روی تواضع و احترام به جلاد سعودی بن سلمان نوشته شده بود، کانال احمدی نژاد که تقریباً 70 تا 80 درصد از مطالب خود را به پوشش اخبار احمدی نژاد اختصاص می دهد. کلمات یک پروژه مشترک با کاترین شکدام وجود دارد – برای دوستان – اشغالگران او! برای پیشرفت و تبدیل شدن به عامل آنها.

این در حالی است که برخی اکانت های مجازی جعلی نیز علیه برخی از اعضای سپاه مانند سردار جیوانی به بیرون درز کرده و مدعی شده اند که با وی ارتباط نزدیک دارند، در حالی که چنین ادعایی نیز بر اساس دروغ و جعل کامل است. خود سردار جیوانی در متنی که برای تسنیم ارسال کرده چنین مشکلی را تکذیب و تاکید کرده که نه او را می شناسد و نه با او کاری داشته است.

بنابراین به نظر می رسد نفوذ واقعی رخ داده، نفوذ ایدئولوژی صهیونیستی و عملکرد این رژیم از کانال احمدی نژاد است وگرنه مصاحبه با اسرائیل و عربستان به خودی خود مربوط به نفوذ نیست.

دیدگاهتان را بنویسید