این استقلال گزینه اصلی ما برای فصل آینده است.

این استقلال گزینه اصلی ما برای فصل آینده است.

جهانگیر کی شمس مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان در نشست خبری گفت: معتقدم فاصله رسانه ها به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان کاهش می یابد و اطلاع رسانی در مورد عملکرد و سیاست های باشگاه به طور منظم و بدون میانجی گری شفاف سازی مسائل و حل و فصل است. سوء تفاهم ها

وی با اشاره به فعالیت آکادمی باشگاه صنعت نفت آبادان افزود: تلاش ما بر این بود که نسبت به مدرسه فوتبال و رده های اصلی مختلف شناخت بهتری داشته باشیم، بنابراین همه مسائل از جمله تدارکات (توپ، لباس) را پیگیری می کنیم. ، مربی و …) و بازی های آنها با ما توسط آقای شاملی به عنوان رئیس آکادمی و مربیان مربوطه همراهی شد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان اینکه مسلماً اگر روی پایه کار فنی و سیستماتیک انجام شود می توان تعداد زیادی از همین بازیکنان را جذب تیم بزرگسالان کرد، یادآور شد: استعدادیابی و تربیت نخبگان یکی است. ماموریت های باشگاه صنعت نفت می توانند تیم های دیگر و حتی صنعت نفت را جذب کنند.

کی شمس گفت: در تلاش هستیم با حمایت و مساعدت مدیریت شرکت پالایش نفت آبادان، یکی دو زمین در مجاورت پیروز و میادین قایقرانی را به مجموعه میادین آموزشی اضافه کنیم. امیدواریم با کمک سایر دستگاه ها و کمک کارکنان «شهرستان به محض اینکه این اتفاق خوب بیفتد.

وی افزود: از استاندار، استاندار، نمایندگان و سایر مسئولان می خواهیم که تنها به پالایشگاه نگاه نکنند، نگاه یک سویه به پالایشگاه تحت عنوان ایفای مسئولیت های اجتماعی باعث شده دستگاه ها و شرکت های دیگر از جمله پتروشیمی، پاسارگاد، ایرانول. ، مالکیت صنعتی و غیره. مسئولیت خود را فراموش کرده و معتقدند که در این زمینه مسئولیتی ندارند. همه ما باید دست به دست هم دهیم و کار خود را به درستی انجام دهیم. پالایشگاه به تنهایی نمی تواند همه کارها را انجام دهد.

وی گفت: از سایر تیم های فعال فوتبال شهرستان می خواهیم که از صنعت نفت جدا نشوند و برای اینکه بتوانیم کار کنیم باید همه با هم متحد باشیم و هر کدام در تربیت کودکان این شهر مشارکت داشته باشیم. یک جلسه هم برگزار نکرده است و اگر اینطور است دوستان ذکر کنند چون چیزی ندیده ایم.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان با بیان اینکه فوتبال در ایران روی سه یا چهار تیم متمرکز است و عادلانه اداره نمی شود، گفت: فدراسیون فوتبال ترازو را به نفع استقلال و پرسپولیس و سایر تیم ها در تبلیغات محیطی و محیطی سنجیده است. حقوق حداقل از این پتانسیل استفاده می کنند سال گذشته 2 میلیارد و 700 میلیون تن برای تبلیغات محیطی از باشگاه صنعت نفت آبادان دریافت شد و درصد زیادی از همین مبلغ بابت جرایم مختلف کسر شد و این موارد زیبایی را از بین برد. فوتبال فوتبال ایران بی انصافی است.

وی با اشاره به اینکه خود فدراسیون برای تبلیغات محیطی درصد تعیین می کند، تصریح کرد: در حالی که تبلیغات محیطی می تواند سالیانه حدود 300 میلیارد تن برای تیم ها باشد اما قدرت ما به صدا و سیما نمی رسد. اگر حق پخش تلویزیونی و تبلیغات محیطی برای ما به طور کامل در نظر گرفته شود، قطعا در طول سال مشکلی از نظر بودجه نخواهیم داشت، اما این مورد فقط روی استقلال و پرسپولیس متمرکز است تا این دو تیم بتوانند در طول سال بودجه لازم را دریافت کنند. فصل برای جذب .

کیشماس یادآور شد: قانون عدم حمایت از تیم های دولتی باید تغییر کند و از نمایندگان مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی خواست تا در برنامه هفتم بودجه برای تغییر این قانون تلاش کنند تا تیم صنعت نفت با بودجه مواجه نشود. مشکلاتی مثل امسال . قانون یک جانبه نیست، بند 2 ماده 94 اجازه جذب وام توسط تیم های دولتی از طریق ارگان های دولتی را نمی دهد.

وی با تاکید بر اینکه لازمه قانون باید احقاق حقوق و مطالبات تیم های ورزشی باشد و لذا دیوان محاسبات باید ورود کند و برای اجرای صحیح قوانین به این موضوع رسیدگی کند، گفت: متاسفانه اینگونه نیست. تا الان این اتفاق افتاده است و شأن همه تیم ها یکسان نبوده است.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: تیم های استقلال و پرسپولیس 100 درصد دولتی هستند و بیشترین سود را از بودجه دولتی می برند اما طبق قانون 85 درصد تیم صنعت نفت آبادان دولتی است و تمام دستگاه های نظارتی روی آبادان متمرکز هستند. . وی افزود: تاکنون سه تیم نفت در کشور با قوانین مجلس از بین رفته اند و اگر این روند در سال های نه چندان دور ادامه یابد، تیم صنعت نفت آبادان متلاشی شده و سرنوشت سایر تیم ها از بین خواهد رفت. گفت . .

وی با اشاره به اینکه اگر بتوانیم سالانه پنج بازیکن را به تیم بزرگسالان تزریق کنیم، 10 میلیارد تن در هزینه ها صرفه جویی می کنیم و این یکی از اهداف ما است، گفت: متاسفانه از سال 93 سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان یک اسپانسر، سالانه 10 میلیارد تن فولاد به تیم صنعت نفت آبادان کمک می کند و هزینه ها سال به سال افزایش می یابد.

کشمس با اشاره به اینکه سازمان منطقه آزاد اروند به عنوان حامی مالی هفت سال است که هیچ گونه افزایش اعتباری در کمک های مالی خود به تیم نفت نداشته است، گفت: دبیر شورای عالی منطقه آزاد قول مساعدت های بیشتر از ابتدای امسال را داده است. این فصل نفت تیم، اما محقق نشد.

مدیرعامل باشگاه صنعت نفت آبادان گفت: پیشنهاد اصلاح اساسنامه یا واگذاری این باشگاه به پالایشگاه به عنوان یک شرکت دولتی نمی تواند گره گشای مشکلات مالی این تیم باشد. و حتی یک شهر در آنجا هنوز شکل عملیاتی ندارد تا اینکه فصل به پایان برسد. دوربین ها، گیت ها، بلیط فروشی و غیره را به روز کردیم. و با توجه به شرایط فعلی ناشی از تاج این امکان وجود دارد که 30 درصد از تماشاگران وارد ورزشگاه شوند. .

وی با ابراز خرسندی از ارائه سرمربی و کادر فنی تیم در خصوص تمدید قرارداد برای فصل آینده گفت: این کادر واقعا با روحیه خاص خود کار می کند و در بین هواداران نیز از محبوبیت بالایی برخوردار است. اتحاد ویژه بین تیم با کمترین تجهیزات و با وجود همه مشکلات. بررسی های لازم از جمله تامین اعتبار برای تمدید قرارداد باید انجام شود و در صورت ادامه کار هیات مدیره فعلی همین کادر فنی یکی از اعضای هیات مدیره خواهد بود. گزینه های اصلی برای فصل آینده

دیدگاهتان را بنویسید